1.1.2017. Autor: Željko Marušić

Audi S7 u dosad najvatrenijem tuniranom izdanju MD700 sa 700 KS i 950 Nm

Njemački M&D exclusive cardesign, uz izvrsni sportski stil, osigurao katapultiranje do stotke za 3,4 s

Ako 450 KS i 550 Nm iz bi-turbobenzinca V8 s direktnim ubrizgavanjem 4.0 TFSI, obujma 3993 ccm, koliko razvija Audi S7, sportska verzija modela A7, nije zadovoljavajuće, odnosno ako 4,6 s do stotke nije dovoljno ubojito, možete izabrati tvornički tuniranu verziju RS7. Snaga je povećana na 560 KS, a moment na 700 Nm, za 3,9 s do stotke...

Nekima ni to nije dovoljno, ali tu je verzija RS7 Performance, sa 605 KS i 750 Nm, spremna za 3,7 s do 100 km/h. No, i to nekima može biti premalo, a dizajn najsportskijih izvedenica modela A7 (u osnovi coupe verzije modela A6) nedovoljno sportski privlačan. Tu uskače njemački dizajner M&D exclusive cardesign....

Ekstremnim tuningom, vizualnim i mehaničkim, koji uključuje kapacitivnije Garrettove turbopunjače za povećanje tlaka prednabijanja na 3,2 bara, otvoreniji usis i ispuh, 'oštrija' bregasta vratila (2x2), ojačane klipove i klipnjače, snaga 4.0 TFSI povećana je na brutalnih 700 KS i 950 Nm. Sprint do stotke skraćen je na 3,4 s. Najveća brzina?

Sve navedene verzije imaju elektroničko ograničenje na 250 km/h. A ovaj model, bez ograničenja (po posebnoj narudžbi, koja uključuje odgovarajuću TÜV homologaciju) može potegnuti 330 km/h. Zbog toga su ojačane i kočnice. Sve prati atraktivan vizualni sportski tuning, unutarnji i vanjski, sa 21-colnim aluminijskim felgama. Dovoljno? Itekako!




CHR





Vulkal gume