14.6.2017. Autor: Željko Marušić

Citroën C3 Aircross, simpatična umanjenica Peugeota 3008 i blizanac Opela Crossland X

Više mali SUV nego crossover dugačak 415 cm, koji s običnim C3 dijeli samo ime i osnovni stil, startat će s 3-cilindrašem od 82 KS od oko 125.000 kn

Da vas ne buni naziv, Citroën C3 Aircross, novi francuski adut, nije napravljen na bazi C3. Simpatičan 'bumbar' dugačak 415, širok 176 i visok 164 cm, umanjenica je Peugeota 3008 i blizanac Opela Crossland X, prvog iz serije zajedničkih modela Opela i PSA. Francuzi su sve fini zapakirali u stil C3. Dakle, nema tu previše filozofije, PSA najjače karte baca na crossoverski segment.

Pazite, ovaj model svrstavaju i u SUV-segment, od Opela Crossland X je kraći šest i viši pet centimetara. Od Renault Captura je duži tri, a viši čitavih osam centimetara, pa se ne može baš reći da je njegov izravni suparnik. Captur je u ringu s Peugeotom 2008, a ti su modeli ipak druga priča u usporedbi s C3 Aircross.

Napravljen je, kao i Peugeot 3008, na platformi EMP2 (Efficient Modular Platform), koja nije predviđena za pogon 4x4, koji objektivno nije ni potreban. Međuosni razmak od 260,4 cm te prtljažnikom od 410 litara, koji se uzdužnim pomicanjem stražnjih sjedala povećava do 520) već je C-segment.

Podnica je 14 cm udaljena od tla, što je dovoljno za povremene silaske s asfalta, čemu pomaže elektronička blokada diferencijala. U ponudi su benzinci, 3-cilindarski atmosferski PureTech 82 te turbo PureTech 110 i PureTech 130, a u dizelskoj BlueHDi 100 i BlueHDi 130. 

Osnovni benzinac i dizelaš su s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, a ostali sa 6-stupanjskim, a najsnažniji uz doplatu imaju automatski 6-stupanjski. Na matičnom tržištu starta sredinom ljeta, a na našem se očekuje krajem godine. Ponuda će počinjati s oko 125.000 kn. 





CHR

s

Vulkal gume