14.6.2017. Autor: Željko Marušić

Hyundai Kona, frajerski korejski crossover B-segmenta, zabrinuo konkurenciju

Atraktivnim stilom i filigranskom izvedbom udara na Mazdu CX-3 i najavljuje blizanca Kia Stonic, dugačak je 416 cm, snažniji 1.6 T-GDI sa 177 KS do stotke sprinta za 7,7 s

Klasa malih crossovera dobiva jakog igrača, iz koncerna Hyundai-Kia. Rije je zapravo o dva modela. Hyundai Kona, o kojem je riječ, uskoro dobiva i tehnološkog blizanca Kia Stonic. Nakon njihovog dolaska ništa više neće biti isto, jer najavljuje dolazak na vrh segmenta, gdje mnogi sada (opravdano) pozicioniraju Mazdu CX-3.

Hyundai Kona gabaritima 416 x 180 x 155 cm, pogotovo širinom, pokazuje igra na velik komfor, kojeg jamči, za klasu pristojan međuosni razmak od 260 cm. Prvi su dojmovi iznimno povoljni. Uvjerljivost dizajna potvrđuje koeficijent otpora zraka od samo 0,29, a unutrašnjost pruža mjesta i za dvometraše.

Interijer je funkcionalna kombinacija klasike i hi-techa, a kvalitetom materijala Hyundai se, malo po malo, penje k vrhu. U ponudi su zasad dvije turbobenzinske izvedbe, 3-cilindarska 1.0 T-GDI sa 120 KS i prednjim pogonom te 4-cilindarska 1.6 T-GDI sa 177 KS, za koju se može doplatiti 4x4.

Snažnija se kombinira sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva, koji omogućava sprint do stotke u samo 7,7 sekundi. To samo po sebi potvrđuje prvoklasnu izvedbu. Sljedeće godine dolazi novi turbodizelaš 1.6 CRDI, sa 116 i 136 KS te osam posto nižom potrošnjom od dosadašnjega. 

U mnogome Kona je tehnološki biser i s pravom su mnogi konkurenti zabrinuti. Prodaja u Njemačkoj počine sredinom ljeta, gdje računaju s početnom od 17.500 eura, za osnovni model. Korejci se ne šale...




Yellow store

CHR

s

Vulkal gume