15.6.2017. Autor: Mihael Miljak

Opcije za bogate, milijuni za opremu, skup postaje skuplji

Superauti nisu jeftini, a svaki dodatak prazni novčanik ludom brzinom, ni pojasevi u omiljenoj boji ne koštaju manje od 1000 dolara. Ostalo? Bolje ne pitajte...



Enzo Ferrari znao je uzeti novac. Prvo je proizveo najbolji auto na svijetu, a potom je uvjerio bogate kupce da im treba još gomila opcija zbog kojih će im auto biti bolji, brži i luksuzniji. Enzo je preminuo prije 29 godina, no njegov način rada zadržao se u 'Propetom konjiću'. 

Ferrari LaFerrari dostupan je tako s najskupljom opcijom, koju možete zamisliti. Prednji kraj od ugljičnih vlakana košta kao gotovo pet BMW-a M3 u Njemačkoj. Isplati li se? Iskreno, uz 'običnog' LaFerrarija bih rado u garaži imao i tih pet bavarskih jurilica. Da se nađe...

Bazni hibridni LaFerrari košta 1,5 milijun dolara, a uzmete li svu dodatnu opremu, platit ćete još dva milijuna eura

300.000 dolara prosječno troše kupci superauta na dodatnu opremu, više na američkom nego europskom tržištu. Nije Beg cicija



Želite li uštedjeti novac onda ćete odabrati lak za Bugatti Chiron, ako vam se više sviđaju ugljična vlakna onda ste financijski nadrapali. Zašto je tako skupo? Posložiti niti da izgledaju estetski besprijekorno mukotrpan je i težak posao



Luksuzni Bentley Bentayga SUV košta 230.000 dolara, a ako imate viška novca možete ga potrošiti na Breitlingov analogni sat gotovo još toliko. U ponudi su samo četiri na godinu jer majstoru je za izradu samo jednog potrebno čak tri mjeseca.



Superautomobil Horacija Paganija prilično je rijedak, no želite li još rjeđi primjerak, onda ga možete naručiti u izvedbi s ugljičnim vlaknima. Međutim, to košta, no za Paganijeva remek-djela kažu da imaju najbolja rješenja što se tiče karbona.


Platite više, a dobijete auto s manjom masom. I to do čak 40 kg. Weissachov paket uključuje kotače od magnezija, lakše kočnice i više ugljičnih vlakana. Cijena? 84.000 dolara. Za prekrasnu boju od tekućeg metala treba dodati 63.000 dolara.



Ako ste poslovni čovjek i bavite se, recimo, prodajom oružja, neprobojno staklo na važem Maybachu je 'must have' opcija. U redu, zaštita je na prvom mjestu, no zbog toge ne mora patiti luksuz. Za 63.000 dolara granit će oplemeniti vaš autom.



Karbo-keramički diskovi reklamirani su kao najbolje kočnice na svijetu. Nissan GT R V Spec nije imao moćniji i snažniji motor, sve karte za privlačenje kupaca bile su bačene na opciju od 50.000 dolara. Problem? S kočenjem nema, no promjena istih će vas osiromašiti.



Aston Martin svoj sat/ključ predstavio prvi put još 2006. Nedavno je redizajniran, no za 44.000 dolara i niste baš previše dobili. Osim što ste dobili na ruci lijepi modni dodatak, sa satom/ključem možete tek otključati i zaključati auto.



Lamborghini Aventador ima garanciju na tri godine. Premalo? Možda, jer kad superautomobil platite gotovo pola milijuna dolara onda želite da dijelovi imaju duži vijek trajanja. Novcem možete 'pojačati' jamstvo, ali to će vas koštati poput novog Forda Focusa.



Rolls-Royce je sinonim za luksuz, pa uvijek hladni šampanjac i prekrasne kristalne čaše u prtljažniku Phantoma zapravo su nešto što morate imati. Pa nećete valjda kupiti 'Rolls' i onda na roštilj ponijeti vino u frižider torbi za 100 kuna.





Cindrić



Vulkal gume