HYUNDAI i30: NOVA GENERACIJA PREDSTAVLJENA U ZAGREBU

Korejski adut protiv Golfa, Focusa i Astre - početni model 1.4 iStart po cijeni od 13.295 eura

Objavljeno: 16.05.2012 - 07:59 Kratki link na ovaj članak: http://is.gd/g4hUUr

Kada smo ga vidjeli uživo na Salonu automobila u Ženevi u ožujku ove godine zaključili smo kako je nova verzija Hyundai i30 jedan od najinteresantnijih noviteta za hrvatske kupce. Već je dosadašnji, sada stari, i30 zabio nož u leđa europske konkurencije u najkonkurentnijem C segmentu. Nova verzija i30 još je opasnija, još uvjerljivija od prethodnika i direktan je to napad na Golfa, Astru i Focus koji imaju debelog razloga bojati se za svoju poziciju na hrvatskom tržištu. Nova verzija Hyundaija i30 opasan je igrač, jer ima poboljšan dizajn, komfor i performanse, a smanjio je potrošnju. što je sasvim dovoljno za uspjeh.


Nova generacija Hyundai i30 ozbiljan je napad na Golf, kralja kompaktne klase

CIJENE: Hyundai i30 1.4 DOHC 100 KS
iStart - akcijska cijena 13.295 eura
iLike - akcijska cijena 14.225 eura
* Nadoplata za metalik ili mineralnu boju iznosi 400 eura

Prva generacija i30 predstavljena je 2007. te je uz jedan blagi redizajn u Europi prodano više od 360.000 primjeraka, a samo u 2010. bilježi nevjerojatan godišnji prodajni rezultat od 115.000 vozila. Odlični rezultati prodaje nisu slučajni, jer je i30 (brat blizanac Kia Cee’d) razvijen i dizajniran u razvojnom središtu u Rüsselsheimu (Njemačka) prije svega vodeći se ukusima europskih kupaca. I rezultat nije izostao.


Osnovni model Hyundai i30 1,4 iStart prodaje se u Hrvatskoj po akcijskoj cijeni od  13.295 eura

Glavni adut bio je povoljan omjer plaćenog i dobivenog, a druga generacija nastavlja u istom stilu, dapače, napravila je dodatan skok u dizajnu i izvedbi. Novi i30 je atraktivnog oblika karoserije te predstavlja korak dalje u jedinstvenoj dizajnerskoj filozofiji ‘fluidic sculpture’. Ovaj pravac koristi mekane, dinamične linije inspirirane prirodom i modernom arhitekturom kako bi Hyundai modeli imali prepoznatljiv trodimenzionalni izgled.

Novi je i30 zadržao platformu prvog modela, pa je međuosovinski razmak ostao isti (265 cm). Dužina je povećana s 428 na 430 (+2 cm), širina sa 177,5 na 180, a visina je za 1 cm niža (147 cm). Obujam prtljažnika je 378 litara, što je 10% više nego kod prethodnog modela (340). Preklapanjem stražnjih naslona povećava se na 1316 litara. Trenutačno se novi i30 u Hrvatskoj prodaje samo s jednim 1,4 benzinskim motorom. Radi se o Gamma motoru obujma 1396 ccm i najveće snage 100 KS, koji u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa postiže maksimalnu ekonomičnost. U narednim mjesecima ponuda će se proširiti i na benzinski Gamma 1.6 MPI motor sa 120 KS te dizelske motore: 1.4 sa 90 KS, te dva motora visokog okretnog momenta, 1.6  motor sa 110 KS i 128 KS. Značajka svih motora je aluminijska konstrukcija koja omogućuje trajnost i smanjenje buke.

Uz za sada samo jedan benzinski motor, kupcima su na raspolaganju dva paketa opreme - iStart i iLike. Ponuda modela i30 uključuje jedinstveno Hyundai trostruko petogodišnje jamstvo koje podrazumijeva 5 godina punog tvorničkog jamstva, 5 godina mobilnog jamstva i 5 godina preventivnih pregleda. Novi i30 se proizvodi u Hyundai tvornici u češkom gradu Nošovice. Službeni početak prodaje novog i30 na hrvatskom tržištu je 16. svibnja. Početni model u ponudi i30 1.4 DOHC iStart prodaje se na akciji po cijeni od 13.295 eura, a jednako motorizirani s bogatijim paketom opeme iLike prodaje se na akciji po cijeni od 14.225 eura.

Davor Kindy

TEHNIČKI PODACI: Hyundai i30 1.4 DOHC 100 KS
Obujam 1396 ccm, 4 cilindra, 73,2 kW (100 KS) pri 4200 o/min, 137 Nm pri 4200 o/min, promjer i hod klipa 77,7 x 74,99 mm, kompresija 10,5:1; DOHC, 16 ventila, ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, dužina 430 cm, širina 178 cm, visina 147 cm, međuosovinski razmak 265 cm, visina od tla 14 cm, težina 1260 kg, nosivost 560 kg, obujam prtljažnika 378/1316 litara, kočnice sprijeda i straga disk, gume 195/65x15, potrošnja goriva grad 7,9 / izvan grada 4,9 / kombinirano 6,0 l/100km, ubrzanje 0-100km/h za 13,2 sekunde, najveća brzina 182 km/h

Galerija slika

{image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title} {image_title}
 

Vezane vijesti

 

Top vijesti

ŠPIJUNSKE FOTKE: NOVI DATSUN ON-DO Nakon modela baziranog na Ladi Granti, sada slijedi model baziran na Kalini
EMBARGO NA VIJEST O LAFERRARIJU VRIJEDI 50.000 EURA Kazna za objavu izvještaja s testiranja prije 30. travnja
PRVE SLUŽBENE FOTOGRAFIJE OSVJEŽENOG YARISA Namrgođena mala Toyota dolazi u prodaju za nekoliko mjeseci
AUDI RS3 UHVAĆEN NA TESTIRANJU Razvijat će oko 360 KS i do stotke će dojuriti za manje od 4.4 sekunde
PAGANI HUAYRA ROADSTER STIŽE ZA DVIJE GODINE Ispod haube smjestit će se šestolitreni V12 twin-turbo sa 730 'konja'
 

Najnoviji članci

HYUNDAI ‘IZBACUJE’ 12 NOVIH MODELA DO 2018. Korejci će se usredotočiti na crossovere
ŠPIJUNSKE FOTKE: NOVI DATSUN ON-DO Nakon modela baziranog na Ladi Granti, sada slijedi model baziran na Kalini
EMBARGO NA VIJEST O LAFERRARIJU VRIJEDI 50.000 EURA Kazna za objavu izvještaja s testiranja prije 30. travnja
PRVE SLUŽBENE FOTOGRAFIJE OSVJEŽENOG YARISA Namrgođena mala Toyota dolazi u prodaju za nekoliko mjeseci
AUDI RS3 UHVAĆEN NA TESTIRANJU Razvijat će oko 360 KS i do stotke će dojuriti za manje od 4.4 sekunde
 

Najnoviji članci - Novosti

HYUNDAI ‘IZBACUJE’ 12 NOVIH MODELA DO 2018. Korejci će se usredotočiti na crossovere
ŠPIJUNSKE FOTKE: NOVI DATSUN ON-DO Nakon modela baziranog na Ladi Granti, sada slijedi model baziran na Kalini
EMBARGO NA VIJEST O LAFERRARIJU VRIJEDI 50.000 EURA Kazna za objavu izvještaja s testiranja prije 30. travnja
PRVE SLUŽBENE FOTOGRAFIJE OSVJEŽENOG YARISA Namrgođena mala Toyota dolazi u prodaju za nekoliko mjeseci
AUDI RS3 UHVAĆEN NA TESTIRANJU Razvijat će oko 360 KS i do stotke će dojuriti za manje od 4.4 sekunde
 


alfisti.hr