Autoportal.hr - najstručniji auto portal u regiji | Autorevija - najstručniji auto magazin u regiji

Switch to desktop

RENAULT CLIO KARAVAN: TEHNIČKI IDENTIČAN KOMBI-LIMUZINI

Duži je za 20 cm i ima veliki prtljažnik obujma od 443 do 1380 litara - početak prodaje krajem prve polovice 2013.

Renaultovi dizajneri hvale se kako su dizajn Clio karavana uobličili po uzoru na druge ‘sports tourere’ koji se prodaju na tržištu te da je konačan oblik Clio karavana inspiriran ‘shooting brakes’ izvedbama i naravno modelom DeZir. Novi karavan u ponudi B segmenta nastao je na osnovi Clia sa petora vrata, pri čemu je novi karavanski rep prikladno stavljen na standardni Clio, te je ukupni dojam vrlo solidan.

Clio i Clio karavan dijele istu osnovu, pa tako imaju isti međuosovinski razmak (2589 mm), jednako su široki i visoki, a razlikuju se u ukupnoj dužini koja je kod Clio karavana za 20 cm duža (426,7 cm). Obzirom da su kombi-limuzinski i karavanski Clio u prvoj polovici vozila identični, ukupna dužina vozila uglavnom je ‘potrošena’ na veći stražnji prevjes karoserije koji je sada 825 mm (duži za 204 mm). Naravno razlika je i u prtljažniku. Clio ima obujam prtljažnika 165 do 285 litara (maksimalno 959), dok Clio karavan ima prtljažnik obujma 443 litre te dodatnih 85 litara ispod dna prtljažnika, a može se preklapanjem djeljivog stražnjeg naslona (1:2) povećati do čak 1380 litara. Preklapanjem suvozačevog sjedala mogu se prevoziti predmeti dugački čak 2,48 metara.

Renault Clio karavan pokreću isti motori kao i Clio. Dva benzinska i tri dizelska motora su na raspolaganju. Benzinsku ponudu čine četveroventilski motori. Mali trocilindarski Energy TCe 90 koji iz obujma 898 ccm uz pomoć turbo punjača razvija 90 KS i 135 Nm te ima kombiniranu potrošnju od 4,5 l/100km. Drugi u benzinskoj ponudi je 1.2 16V atmosferski četverocilindarski motor sa 75 KS i 107 Nm i koji ima kombiniranu potrošnju 5,5 l/100km benzina.

Dizelsku ponudu čini četverocilindarski turbo motor obujma 1461 ccm koji dolazi sa tri snage. Prvi je dCi 75 sa 75 KS i 200 Nm te ima potrošnju u kombiniranoj vožnji od niskih 3,6 l/100km. Drugi u ponudi je Energy dCi 90 sa 90 KS i 220 Nm te kombiniranom potrošnjom od 3,4 l/100km. Isti motor u verziji energy dCi 90 83g troši samo 3,2 litre uz emisiju CO2 od samo 83 g/km. Renault najavljuje i EDC mjenjač s dvostrukom spojkom za motor TCe 120 koji bi se trebao pojaviti još u prvoj polovici 2013., a dolazio bi i u kombinaciji s motorom dCi 90 krajem 2013. godine. Početak prodaje Renault Clio karavana u Europi najavljen je za prvu polovicu 2013.

(dvk)

Galerija slika

View the embedded image gallery online at:
http://www.autoportal.hr/index.php/novostic/6213#sigProIde72346aa57
Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

Web by KUHADA | Auto Portal © 2014 Sva prava pridržana

Vrh Desktop verzija

game_magazine_j30 Are you sure that you want to switch to desktop version?