Test

Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo Innovation, alternativa za P

Druga generacija velike limuzine iz Rüsselsheima olakšana i osnažena postala je poletnija i štedljivija, s novom turbobenzincu sa 165 KS, uglađenom i dovoljno žestokom, dajemo peticu

Rabljeni: Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM Sportiva QV (2015. - 34.500 km

Sportski užitak s malenom konjicom i uz pouzdanost na razini Volkswagena, ako ne i bolja. Za 112.000 kn svakako isplativ izbor

Test: Honda Civic 1.5 VTEC Turbo CVT Sport, ne šalimo se, zbilja je na

Koktel vrlina u sportskom kompaktu dugom 4,5 m, koji 'jede zavoje' te turbobenzincem sa 182 KS i CVT-om stotku hvata za 8,2 s. Da, vrijedi 200.350 kn

Test: Opel Mokka X 1.6 CDTI Innovation, višebojac 4x4 talentiran za sv

Opelov kompaktni SUV pojačao vrline, pa u opremom napucanom dizelašu sa 136 KS pruža užitak na cesti, a ne plaši se kaljuže

Rabljeni Renault Clio II (1998. - 2012.), 'dobar auto za malo novca',

Prema agenciji Dekra problema ima s upravljačkom elektronikom, istrošenjem prednjih diskova te zazorom u kuglastim zglobovima, a TÜV ističe i probleme sa zupčastom letvom volana. Inače je OK

Rabljeni: Peugeot 407 (2004. - 2010.), nije uzoran, ali je ipak soli

Francuski adut D-segmenta najpoželjniji je s dizelašem 2.0 HDi, koji može izdržati više od 300.000 km

Test: Kia Niro 1.6 GDI EX Champion Hybrid, korejski terminator CH-R-a

Prilično poletan, stotku hvata za 11,5 s, a troši manje od pet litara, pa pokazuje da se može štedjeti i bez dizela. Ali, nije jeftin...

FIAT 124 Spider zagorčava život Mazdi MX-5!?

Na domaćoj prezentaciji u blizini Zagreba imali smo se prilike uvjeriti u turbo mogućnosti Talijana japanske genetike

Test: Peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6, cilja visoko

Europski i hrvatski auto 2017. godine u 'top' izvedbi atraktivan je i dinamičan kompaktni crossover koji osvaja svime osim cijenom...

Rabljeni: Audi A4 B8 (2008. - 2015.), neočekivano znatno pouzdaniji od

Izvedba prije 'downsizinga', uz masu veću od 1,5 tona, potvrđuje solidnost izvedbe i svih važnih sklopova, osim prednjih 'kugli'

Test: Mazda3 Sport CD105 Challenge, mali dizelaš karika je koja će zao

Korektnim performansama (11,0 s, 186 km/h), potrošnjom nižom od pet litara i školski uglađenim, ravnomjernim radom opravdava cijenu od 163.620 kn

U Monte Carlu smo vozili Suzuki Swift četvrte generacije, novi hit niž

Izgleda kao redizajnirani prethodnik, a potpuno je nov, 120 kg manje mase, 5% štedljiviji, a najzanimljiviji je 'meki' hibrid SHVS s turbobenzincem 1.0 od 110 KS

Test: Mercedes-Benz C 180 d Edition 1, prva stepenica limuzinskog luks

S izvrsnim Renault-Nissanovim dizelašem od samo 116 KS praši dobro, itekako, bez problema hvata 'dvije glave', a troši pet do šest litara

Vozili smo: Volkswagen Golf 1.6 TDI Trendline HR

Decentno poboljšan, ukrašen LED svjetlima i gadgetima, 'pogođeni' dizelaš pojačan sa 105 na 115 KS

Rabljeni: Volkswagen Golf VI (kraj 2008. - kraj 2012.), sve je za pet,

Nije bio novitet, nego temeljito dorađena 'petica', što je pojačalo solidnost, pa je ova serija kompakta iz Wolfsburga jedna od najboljih i najpoželjnijih

Test: Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 S&S Allure, ružno pače postalo labu

Izvrsna transformacija nezgrapnog monovolumena u atraktivnog terenca, sa šminkerskom opremom i pogođenim dizelašem od 120 KS

Test: Mitsubishi Attrage 1.2 Intense CVT, junak ne Casanova u klasi ko

Limuzina nastala rastezanjem Space Stara sa 371 na 424,5 cm, uz povećanje međuosnih 245 na 255 cm i gepeka sa 235 na 450 l, zabavna je s CVT-om i 3-cilindarskih 80 KS

Test: DS 3 Sport Chic BlueHDi 120 S&S, šminker s jačim adutima

Uspješan redizajn s LED-icama, raskošna oprema i poletan, a štedljiv dizelaš sa 120 KS čine ga i dalje jednim od najpoželjnijih malih premiuma

Test: Mercedes-Benz E 220 d Edition 1, luksuzni umjetnik koji voli jur

Srednji paket dizelskih aduta (194 KS i 400 Nm) novog 'kralja dizelaša', OM 654 sa 1950 ccm, s prvoklasnim 9-stupanjskim automatskim šaltungom, statusnoj limuzini daje zavidnu dinamičnost

Test: Kia Optima 1.7 CRDi Business DCT Eco, korejski protuotrov za Ško

Solidna, ušminkana i raskošno komforna limuzina dugačka 486 cm, s dizelašem od 141 KS i automatskim mjenjačem, potegne pristojno i vozi gospodski