Test novog

Test: Volkswagen Arteon 2.0 TDI DSG R-line, tako se naziva 'Passat na

Već s dizelskih 150 KS, izvrsnim automatskim šaltungom i još boljim podvozjem pruža performanse za dinamičnu, udobnu i sigurnu vožnju, ali će cijena od 413.302 kn mnoge okrenuti BMW-u i Audiju

Test: Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline, benzinski 'downsizing' pod

Uglađen i poletan, s deklariranih 110 KS stotku lovi za 9,9 s i može potegnuti 196 km/h, vuče kao da ima barem 120 KS, a pije 6 do 7 litara

Test: ŠkodaKodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG Style: ozbiljan SUV kojem fali samo

Izvedenica i povećana verzija VW Tiguana isplativ je i spretan "višebojac", drugi najskuplji model u ponudi pruža bogatu opremu, najpogođeniju dizelsku verziju i izvrstan prijenos

Test: Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic Dynamic, odličan SUV iz Ingolst

Drugom generacijom pojačao vrline, izrađen je perfektno, a za užitak temperamentne vožnje, uz razmjerno vrlo nisku potrošnju, dovoljno je dizelskih 190 KS

Test: Hyundai i30 CW 1.6 CRDI Premium Plus 7DCT

Ozbiljan konkurent Octaviji Combi, oduševljava svime, ali top oprema, dizelaš od 136 KS i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i 7 stupnjeva, cijenu bildaju na 207.630 kn

Nissan X-Trail 2.0 dCi Xtronic Tekna: novi motor za sve kritičare

Snažniji dizelaš, jedino dosad nedostajuće u popularnom japanskom crossoveru, uz pomoć Francuza konačno je riješeno, uvjerljivim dvolitrenim sa 177 KS i 380 Nm

Test: Nissan Micra 0.9 IG-T Tekna 5. generacije za 5, vrijedi li kao k

Vrhunska sigurnost, dinamičan stil, prostrana unutrašnjost i zabavan temperament uz korektnu potrošnju (pre)skupom odlikašu niže klase daju šanse za uspjeh

Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 4MOTION AT Aventura

Golijat koji kombinira luksuz i performanse poslovne limuzine te mogućnosti klasičnog, teškog terenca i lakog transportera

Test: Fiat Tipo SW 1.6 Multijet Easy, pošten i povoljan komad karavan

Ozbiljan 'station wagon' s gepekom od 550 do 1650 l, izvrsnim dizelašem od 120 KS i 320 Nm do stotke ubrzava za 9,7 s i može potegnuti 'dvije glave'...

Fiat 500 1.2 Riva, šminkerska verzija kultnog mališana

Limitirana serija pokazuje vitalnost najuspješnijeg povratnika u povijesti, a klasičan benzinac sa 69 KS iznenađujuće dobro vuče i malo troši

Test: Hyundai i30 T-GDI Premium Plus, treba ga ozbiljno uzeti u obzir!

Premda nema više špirita od Golfovog pandana sa 110 KS, korejski 3-cilindarski turbobenzinac s, direktnim ubrizgavanjem 998 ccm i 120 KS, skockan je i vozi, zbilja, školski za pet

Test: Suzuki Ignis 1.2 4WD GLX, mališan na kvadrat

SUV 'u tetrapaku', po formuli Pande 4x4, spretan, zabavan i nevjerojatno prostran u 3,7 m, s poletnim benzincem od 90 KS troši korektno i nije skup

Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo Innovation, alternativa za P

Druga generacija velike limuzine iz Rüsselsheima olakšana i osnažena postala je poletnija i štedljivija, s novom turbobenzincu sa 165 KS, uglađenom i dovoljno žestokom, dajemo peticu

Test: Honda Civic 1.5 VTEC Turbo CVT Sport, ne šalimo se, zbilja je na

Koktel vrlina u sportskom kompaktu dugom 4,5 m, koji 'jede zavoje' te turbobenzincem sa 182 KS i CVT-om stotku hvata za 8,2 s. Da, vrijedi 200.350 kn

Test: Opel Mokka X 1.6 CDTI Innovation, višebojac 4x4 talentiran za sv

Opelov kompaktni SUV pojačao vrline, pa u opremom napucanom dizelašu sa 136 KS pruža užitak na cesti, a ne plaši se kaljuže

Test: Kia Niro 1.6 GDI EX Champion Hybrid, korejski terminator CH-R-a

Prilično poletan, stotku hvata za 11,5 s, a troši manje od pet litara, pa pokazuje da se može štedjeti i bez dizela. Ali, nije jeftin...

Test: Peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6, cilja visoko

Europski i hrvatski auto 2017. godine u 'top' izvedbi atraktivan je i dinamičan kompaktni crossover koji osvaja svime osim cijenom...

Test: Mazda3 Sport CD105 Challenge, mali dizelaš karika je koja će zao

Korektnim performansama (11,0 s, 186 km/h), potrošnjom nižom od pet litara i školski uglađenim, ravnomjernim radom opravdava cijenu od 163.620 kn

U Monte Carlu smo vozili Suzuki Swift četvrte generacije, novi hit niž

Izgleda kao redizajnirani prethodnik, a potpuno je nov, 120 kg manje mase, 5% štedljiviji, a najzanimljiviji je 'meki' hibrid SHVS s turbobenzincem 1.0 od 110 KS

Test: Mercedes-Benz C 180 d Edition 1, prva stepenica limuzinskog luks

S izvrsnim Renault-Nissanovim dizelašem od samo 116 KS praši dobro, itekako, bez problema hvata 'dvije glave', a troši pet do šest litara