Vremeplov

Povijest autoutrka: Daimler pobjednik prve utrke iz 1894.

19,2 km/h prosječna brzina bila je bolida grofa od Dijona, koji je prvi prošao ciljem. Njegov je parni traktor mase dvije tone razvijao 20 KS

Ford TT (1917. - 1927.), prvi jednotonski transporter na svijetu, je 1

Višenamjensko dostavno vozilo sa samo 20 KS, na bazi legendarnog Modela T, pokrenuo je revoluciju u malom poduzetništvu

Volvo slavi 90. rođendan

Beskompromisni u borbi za sigurnost i svjetski rekorderi u kilometraži

Sedamdeseti rođendan Ferrarija

Propeti je konjić još i danas najpoželjniji automobilski simbol na svijetu

80 godina Adler 2.5 Litre (1937.)

Aerodinamični orao novih njemačkih autocesta napravljen po Hitlerovom ukusu

25 godina Dodge Viper (1992.)

Duhovni nasljednik Cobre, poput nje se proslavio i na svjetskim pistama

40 godina Chrysler Sunbeam (1977.)

Nastao je bizarnim primjerom iznude, a postao svjetski prvak u reliju 1981.

Triumph TR3 (1955. - 1962.)

Toliko uspješan da su čak zbog istrošenosti zamijenili originalne kalupe

60 godina Borgward Isabella Coupe (1957.)

Senzacionalna njemačka ljepotica skraćenog krova i vrlo niske linije kabine

Jaguar XJS (1975. - 1996.)

Tek danas polako postaje klasik, mada je još uvijek iznenađujuće jeftin

50 godina Cadillac Eldorado (1967.)

Prednji pogon i vanvremenska elegancija velikog dizajnera Billa Mitchella

Hans Ledwinka (1878. - 1967.)

Konstruktor jako širokih ramena, preko kojih je gledao veliki dr. Porsche

Pál Járay (1889. - 1974.)

Mađarski genij koji je prvi shvatio osnove aerodinamike i primijenio ih

Lada Niva (1977. - danas)

Od prvog dana do danas bio je i ostao najbolji jeftini terenac na svijetu

Autobianchi A112 (1969. - 1986.)

Generalna proba za Fiat 127 pretvorila se u dosta neočekivani bestseller

25 godina: Renault Twingo (1992. - danas)

Dostojan nasljednik legendarne 'četvorke' oduševio dizajnom i praktičnošću

25 godina: Subaru Impreza (1992. - danas)

Vladarica relija s legendarnim bokserom proslavila je japansku tvrtku

60 godina: Cadillac Eldorado Brougham (1957. - 1958.)

Vrhunac luksuza 'svemirske ere' 1950-ih bio je prepun dodatne opreme

80 godina: Lancia Aprilia (1937. - 1949.)

Posljednje remek-djelo velikog Vincenza Lancije, omiljeno vozačima utrka

90 godina: LaSalle (1927. - 1940.)

Danas gotovo zaboravljeni 'baby Cadillac' bez pravog samostalnog identiteta