26.8.2019. Autor: Oliver Marić

'Otrovni' Seat Cupra Tarraco s 330 KS. Ideeeš...

Top Gun verzija turbobenzinca 2.0 TSI omogućavat će sprint do stotke za pet sekundi, bez blokade moći će potegnuti 275 km/h, u 'terenskom' stilu. To se zove jurilica...

Seat više nije problem-marka koncerna iz Wolfsburga, nego postaje hit-brend. Neprestanom tržišnom rastu posljednje dvije godine zasigurno će pogodovati predstavljanje vatrene verzije novog uspješnog modela Seat Tarraco, koji je dobro startao i na našem tržištu. Kad se spoji uvjerljiv, 'pogođen' koncept, uspjeh je izvjestan. 

Već uvjerljiva osnovna verzija, malo produžena verzija 'bratskih' crosovera Volkswagen Tiguan Allspace i Škoda Kodiaq, u sportski 'skockanoj' verziji nudit će se u dvije verzije s pogonom 4x4: bi-turbodizelskoj 2.0 TDI s 240 KS i turbobenzinskoj 2.0 s 330 KS. S tom 'energanom' pod prednjom haubom Tarraco će do stotke ubrzavati za pet sekundi, a najveća će brzina biti limitirana na 250 km/h. 

No, u posebnom, 'performance' paketu moći će se naručiti i bez blokade, 'otvoren', spreman potegnuti i 275 km/h. Ubojitom potencijalu motora bit će prilagođeni podvozje i oprema, uz atraktivan sportski 'look'. Očekuje se na salonu u  Ženevi, početkom ožujka 2020.

Ilustracija X-Tomi Design, Autozeitung.de





Mazda


Gulf

Tembo