8.10.2018. Autor: Roberto Baždo

Ambijentalno osvjetljenje, potreba ili šminka u auto industriji?

Zadnjih godinu-dvije bilježimo trend porasta automobila sa zanimljivim dodatkom u izgledu interijera...

Tehnologije novog doba postala su glavni forte u opremi automobila i jasno prikazuju moć pojedinog proizvođača. No, kupci se ne zadovoljavaju samo time, pa proizvođači donose dodatke s kojima žele probuditi emociju kod ljudi.

Jedan takav dodatak, do nedavno se mogao vidjeti na nekim tuning natjecanjima, a danas je stavka bez koje se gubi duh prestiža i luksuza, ako nije izražena u dovoljnoj količini. Pričamo o manje ni više, nego o ambijentalnom svijetlu unutar kabine vozila. Danas gotovo da nema elementa u interijeru koji se nije pokušao okititi svjetlosnim efektom, od unutrašnje brave, panela, centralne konzole, do ventilirajućih otvora (kao npr. na uvodnoj slici). Samo rijetki to znaju napraviti decentno, a istovremeno efektno. U tom poglavlju zasigurno prednjače njemački proizvođači, posebno Mercedes-Benz, a potom Audi.

Interijer i svjetlosni spektar nove Mercedes-Benz G-klase

Sigurni smo da ste već negdje imali prilike vidjeti novu E-klasu i S-klasu u noćnim uvjetima i njihov 'light show' u kokpitu, koji sada slijede svi novi modeli marke (prednjači A-klasa) iz Stuttgarta. Sve to je dio priredbe koji doprinosi ukupnom, i ovako visokom dojmu luksuznosti, s kojim su proizvođači pronašli dobitnu formulu za privući još pokojeg novog kupca, kojemu intrigiraju detalji poput toga.


Zato ako nas pitate, ovo je postavka u koju se lako zaljubite, ali bez koje se može. Još nešto, često smo znali dobiti upite, smeta li to u vožnji? Još nikog nismo čuli da ima problema s time, mi još manje. Uostalom, uvijek u opcijama lako isključite ovaj svjetlosni efekt.




Cindrić



Cindrić

Mazda kampanja



Vulkal gume

Autowill