6.5.2011. Autor: Željko Marušić

Bibendum: simbol Michelina i ekologije

Zaštitni znak najvažnijeg okupljanja automobila na alternativni pogon...

Bibendum, gumeni Michelin Man, od 1898. simbol je Michelina, jednog od najvećih proizvođača guma na svijetu. Dizajnirao ga je francuski dizajner O’Galop (pseudonim Mariusa Roussillona). 

Danas je to jedan od najpoznatijih svjetskih brandova. Posebice je postao popularan 1998., kad je pokrenut Michelin Challenge Bibendum, projekt čistih vozila, koji svake godine kulminira okupljanjem vozila s pogonom na alternativna goriva.


Na svakom Michelin Challenge Bibendumu okupi se stotinjak vozila na alternativni pogon

Do sada je održano deset manifestacija Michelin Challenge Bibendum: 2000. Clermont-Ferrand (Francuska), 2001. Fontana (California), 2002. Heidelberg (Njemačka), 2003. Sonoma (California), 2004. Shanghai (Kina), 2005. Kyoto (Japan), 2006. Pariz (Francuska), 2007. Shanghai (Kina), 2010. Rio de Janeiro (Brazil), a od 18. do 22. svibnja 2011. održat će se 11. Bibendum u Berlinu (Njemačka).


Posljednja manifestacija održana je prošle godine u Rio de Janeiru, nakon tri godine, zbog krize







Gulf

Tembo