1.11.2019. Autor: Željko Marušić

Opel Corsa 1.3 CDTI iz 2010. vibrira i teško pali

Problem je vjerojatno u ožičenju brizgaljki, što je mana tog dizelaša, a preporučljivo je izmjeriti tlakove kompresije hladnog motora, u svrhu ocjene stupnja pohabanosti klipnog i razvodnog mehanizma...

Opel Corsa 1.3 CDTI, proizvedena 2010. s 157.000 km (realnih!) do kraja ljeta bila je u redu, a potom su se počele javljati vibracije, najprije manje, a potom veće, a odnedavno su se počeli javljati problemi s paljenjem i to neovisno je li motor hladan ili zagrijan...

Mladen V.

Kao prvi korak u ovakvim slučajevima, pogotovo što se radi o razmjerno malom dizelskom motoru, koji je i manje trajan od većih (u istoj se kilometraži radilica više puta okrene) preporučujemo mjerenje tlakova kompresije hladnog motora, koji ukazuju stupanj istrošenja. Ako motor u dobrom stanju ne bi trebali biti niži od 29 bara. 

No zbog specifičnih simptoma (zagrijanost ne utječe na probleme s paljenjem) sumnjamo na instalaciju, odnosno na grešku u ožičenju brizgaljki i senzora položaja bregastog vratila. Riječ je o snopu koji se mijenja u kompletu, a mana je tog motora.

Kod tog motora razvodni lanac, koji uz bregasta vratila pokreće i visokotlačnu pumpu, teško izdrži više od 150.000 km, pa pogledajte zanimljiv video o njegovoj izmjeni.







Mazda


Gulf

Tembo