14.7.2019. Autor: Željko Marušić

Dizelski motor se gasi pri zaustavljanju? Posumnjajte na ova dva uzroka:

Ovo je čast problem dizelaša koji se redovito ne održavaju, čak i ako nisu pretjerano pohabani, a uzrok je često u neredovitoj izmjeni ili ugradnji nekvalitetnog filtra goriva...

Ako se dizelaš gasi pri zaustavljanju, vjerojatno ćete trebati platiti ‘ ceh‘ neredovitom servisiranju odnosno ‘preskakanju‘ izmjene filtra goriva, odnosno ugradnji jeftinog kineskog loše kvalitete. 

Naime, tada prljavština prodire u fine, precizne dosjede i plohe brizgaljki te visokotlačne pumpe goriva i haba ih, što uzrokuje probleme u dobavi goriva u dizelski motor (za razliku od benzinca, koji snagu podešava zakretanjem usisne zaklopke, režim rada mijenjaju promjenom količine goriva). 

Prvi je mogući problem u brizgaljkama, koje možda propuštaju gorivo (potrebno je provjeriti povratni vod) ili ne ubrizgavaju potrebnu količinu goriva. Drugi je u visokotlačnoj pumpi goriva common-rail sustava. 

Važno je provjeriti tlak goriva u praznom hod, koji treba biti min. 250 bara.

PROČITAJTE:

Kako se mijenja filtar goriva na dizelašu?






Gulf

Tembo