13.9.2019. Autor: Željko Marušić

Frankfurt 2019: Opel Corsa-e Rally Concept, 150 kg-dijeta za relijaški uspjeh

Nasljednik modela Adam R2 reli karijeru temelji na struji, u usporedbi s Corsom-e masu smanjio za 10 posto, riznica tehnologije, sa 136 KS i 260 mm te baterijom od 50 kWh, doseg u trkaćim uvjetima 40 do 50 km…

Tvrtka iz Rüsselsheima (od 2017. u vlasništvu PSA), sljedećeg ljeta, s ADAC-om, pokreće ADAC Opel E-Rally Cup, koji će zamijeniti dosadašnji ADAC Opel Rally Cup u kojem su se natjecali specijalni modeli Opel Adam R2. 

Za tu svrhu razvija posebnu verziju novog aduta B-segmenta, u električnoj verziji, Opel Corsa-e. U usporedbi s osnovnim modelom napravljene su brojne preinake, počevši od karoserije izrađene od čelika ultravisoke strukture, s dodatnim zaštitnim podokvirom i ojačanjima od ugljičnog kompozita. 

Ugrađen je i sportski ovjes, mehanički samokočni diferencijal Torsen, aktivan sportski ovjes, hidraulička Fly-Off ručna kočnica za ‘leteći start’ i driftanje kroz oštre zavoje. 

Elektromotorom snage 100 kW i okretnog momenta 260 Nm sposobna za sportska postignuća i ubrzanje do stotke za 6,0 s, a doseg samo na struju, koji po WLTP ciklusu iznosi do 340 km, u trkaćim uvjetima iznosi 40 do 50 km. 

Dovoljno za natjecanja u ADAC Opel E-Rally Cupu, koji starta u ljeto 2020. Cijena? Osjetno manje od 50.000 eura, toliko zasad iz Opela...


TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Snaga: 100 kW (136 KS)

Okretni moment: 260 Nm

Baterije: litij-ionske, 50 kWh

Pogon: prednji preko Torsen-diferencijala (mehaničkog samokočnog)

Podvozje: prilagođeno za reli, MacPherson opružne noge, sprijeda Uniball izvedbe

Naplaci: aluminijski 7x17, ET20

Upravljač: električni servo

Kočnice: samoventilirani diskovi 232x28 mm sprijeda, 264x12 mm straga, 4-klipna kočna kliješta, kočni tlak straga elektronički podesiv u svrhu rekuperacije kinetičke energije, hidraulička ‘Fly-Off’ ručna kočnica

Šasija: lagane izvedbe od UHTS čelika, sa zavarenom podstrukturom, ojačanja i podna zaštita motora i mjenjača od ugljičnog kompozita, protupožarna instalacija

Upravljačka elektronika: mogućnost isključivanja ESP-a, kontrole prianjanja i ABS-a, visokonaponski sigurnosni sustav, opcije: putno upravljanje i dodatna svjetla.

Dimenzije: dužina 4060 mm, širina 1770 mm (5 mm veća od serijske), visina 1440 mm (5 mm veća od serijske), međuosni razmak (2 mm veći od serijskog)






Mazda


Gulf

Tembo