8.11.2019. Autor: Dino Milić-Jakovlić

Infiniti, premium brend Nissana, 8. studenoga 1989. startao na američkom tržištu

Potkraj 1980-ih japanski su proizvođači počeli tražiti svoj dio kolača i u prestižnom segmentu tržišta, Honda je utemeljila Acuru, Toyota Lexus, a Nissan, na današnji dan prije 30 godina, Infiniti...

Kako je snobovska vrijednost imena kod mnogih, posebice imućnijih kupaca, jedan od odlučujućih faktora, nakon ostalih japanskih brendova, to je, prije točno tri desetljeća napravio i Nissan (danas dio koncerna Renault-Nissan-Mitsubishi).

Prodaja modela novog brenda Infiniti počela je prvo na američkom tržištu, modelom Q45 i, nedugo potom, M30. Simbol tvrtke istodobno predstavlja cestu koja se gubi u daljini i Fuji, najpoznatiju japansku planinu.

Pokazao se manje uspješnim nego Acura i Lexus, te se oko 2000.,  šuškalo čak i o gašenju. 



Tek kad je na čelo kompanije došao kontroverzni Carlos Ghosn, jasno su definirane vrijednosti brenda, a serija uspješnih modela sa sportskom notom i crossovera u novom je tisućljeću napokon donijela dugo čekani uspjeh. 

Od 2008. modeli ove tvrtke dostupni su i u Europi, odnedavno i kod nas.






Mazda


Gulf

Tembo