12.6.2019. Autor: Željko Marušić

Nova paleta motora za Volkswagen Polo

Otpadaju osnovni benzinci 1.0 sa 65 i 70 KS, a mijenja ih verzija sa 80 KS, uz dosadašnji 1.0 TSI su sa 95 i 116 KS uvode se 1.5 TSI sa 150 KS, a unaprijeđeni dizelaš 1.6 TDI s 95 KS ispunjava eko norme Euro 6d Temp

Za kraj druge tržišne godine osvježava je paleta motora Volkswagen pola kojeg smo vozili u studenom 2017. i ožujku 2018, oba s 3-cilindarskim turbobenzincem 1.0 TSI s 95 KS i 175 KS. 

Sada je paleta osvježena, snažijom verzijom sa 116 KS i 200 Nm. Pridodan je 'tehnološki biser', 1.5 TSI sa 150 KS. Bitne su novosti da umjesto verzija sa 65 i 75 KS atmosferskog benzinca 1.0 MPI sa 80 KS. 

Novost je u dizelskoj ponudi, proslavljeni 1.6 TDI poremljen je SRC sustavom (katalizatorom selektivne redukcije)), kako bi ispunio ekološke norme Euro 6d Temp te će biti dostupan samo s 95 KS. 

Na bogatijim EU tržištima dostupna je i verzija na zemni plin 1.0 TG/90 KS. Hrvatske cijene nisu poznate, pa navodimo njemačke:

1.0 MPI, 80 KS, 93 Nm, 4,8 l, 110 g ...... 14.285 eura (Trendline)

1.0 TSI, 95 KS, 175 Nm, 4,6 l, 104 g .... 18.020 eura (Comfortline)

1.0 TSI, 95 KS, 175 Nm, 4,6 l, 104 g .... 19.285 eura (Comfortline)

1.5 TSI, 150 KS, 250 Nm, 5,1 l, 116 g ... 23.590 eura (Highline)

1.0 TGI, 90 KS, 160 Nm, 3,2 kg, 88 g ... 20.550 eura (Comfortline)

1.6 TDI, 95 KS, 250 Nm, 3,6 l, 95 g ...... 20.295 eura (Comfortline)





BMW banner