12.11.2013. Autor: Željko Marušić

NOVI AUTOZUBAK

S vizualnim identitetom započeo je proces tržišnog repozicioniranja, čime se uvode novi standardi tržišnog poslovanja

AutoZubak je započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja tvrtke koji će se sastojati od četiri faze. U prvoj, koja je završena i koju obilježava današnje predstavljanje, riječ je o rebrandingu, odnosno promjeni vizualnog identiteta i načina komunikacije prema kupcima. U novom sloganu: „Ljudi se vraćaju onima kojima vjeruju“ krije se tradicija duga preko trideset i pet godina, kada je priča o AutoZubaku davnih sedamdesetih godina i započela.

Ideja vodilja pri izradi novog vizualnog identiteta i načina komunikacije bila je spoj emocionalnih i prijateljskih elemenata kao rezultat iskrenog, otvorenog i osobnog odnosa s kupcima koji se oduvijek njegovao u AutoZubaku. Novi logotip je moderan, jasan i još uvijek prepoznatljivi s duboko urezanom tradicijom tvrtke. Kako ističu tvorci novoga logotipa iz agencije Bruketa&Žinić, namjera nije tek puka promjena logotipa tvrtke, nego rađanje potpuno novog identiteta.

Drugu fazu čini nova ponuda u servisima i prodaji rabljenih automobila koja je nazvana AutoZubak Neostar. Riječ je o novom konceptu kojim je predviđeno otvaranje 12 salona s rabljenim vozilima te servisiranje svih marki automobila s jamstvom AutoZubak Neostara. Pod istim brandom u planu je i plasman motornih ulja vlastite marke.

Treći i četvrti stup činit će upravljanje kompanijskim voznim parkom pod nazivom AutoZubak Movens te on line prodaja novih automobila.

U sklopu predstavljanja novoga vizualnog identiteta tvrtke, pokrenuta je prodajna akcija. Potencijalni kupci u prodajnim salonima AutoZubaka mogu podići poklon bon u iznosu od pet tisuća kuna i u toj vrijednosti ostvariti popust pri kupnji novog i rabljenog automobila ili povećati otkupnu vrijednost vlastitog rabljenog automobila.

Akcija traje od 11. studenoga do 24. prosinca 2013.

PR