23.6.2019. Autor: Zlatko Novak

Audi A4 (B8, 2008. - 2015.), ovo su 'mušice' cijenjenog premiuma...

Problemi s automatskim zatvaranjem stražnjih vrata i grijanjem stražnjeg stakla, nepotrebna aktivacija alarma, kvar parkirnih senzora, 2.7 TDI teško pali hladan, problemi s hlađenjem i davačem položaja bregastih vratila benzinca 3.2 FSI...

Audi A4 dokazani je premium adut srednje klase i pandan iz Ingolstadta za BMW Serije 3 i Mercedes-Benz C-klase. Model prethodne serije B8, koji se proizvodio od 2008. do 2015., posebno j omiljen na tržištu rabljenih modela. 

Ponuda, u našim salonima, a pogotovo u Njemačkoj, Francuskoj, Belgiji... dobra je i cijene su povoljne u usporedbi s novim modelima, ali jako treba paziti na vjerodostojnost prijeđene kilometraže. 

Vrline i mane ovog poželjnog modela već smo analizirali, a niže su službene zabilješke o problemima, koji su rješavani kroz standardne akcije u ovlaštenim servisima: 


KARAVANSKI MODELI S AUTOMATSKIM OTVARANJEM/ZATVARANJEM PETIH VRATA →11/09.

Problem

Automatsko zatvaranje stražnjih vrata ne radi.

Kodovi grešaka koji se odnose na električna stražnja vrata pohranjeni su u memoriji grešaka.

Uzrok

Greška softvera multifunkcijskog kontrolnog modula.

Popravak

Izvršite testove komponenti, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke.

Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte multifunkcijski kontrolni modul s nadograđenim softverom.


SVI MODELI

Problem

Grijano stražnje staklo ne radi.

Uzrok

Greška softvera multifunkcijskog kontrolnog modula.

Popravak

Izvršite testove komponenti, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke.

Ukoliko nije pronađena greška: Ponovno programirajte multifunkcijski kontrolni modul s nadograđenim softverom.


SVI MODELI S ULAZOM BEZ KLJUČA

Problem

Povremena automatska aktivacija sirene sustava alarma.

Kodovi grešaka koji se odnose na senzor kvake sustava «Ulaz bez ključa» pohranjeni su u memoriji grešaka.

Kodovi grešaka koji se odnose na sustav alarma pohranjeni su u memoriji grešaka.

Uzrok

Neispravan senzor(i) kvake sustava «Ulaz bez ključa».

Popravak

Izvršite testove komponenti, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke.

Ukoliko nije pronađena greška: Postavite modificirane senzore kvake sustava «Ulaz bez ključa».


SVI MODELI S PARKIRNIM SENZORIMA 2003→.

Problem

Uređaji upozorenja na pomoć pri parkiranju aktivirani bez prisutnih smetnji.

Uzrok

Nenamješteni davač(i) pomoći pri parkiranju.

Davač(i) pomoći pri parkiranju kontaminirani korozijom ili prljavštinom.

Neispravno postavljen nosač prednje registarske tablice.

Popravak

Provjerite kodove grešaka. Ako je potrebno, izvršite popravke.

Provjerite ima li oštećenih, kontaminiranih ili neispravno postavljenih davača pomoći pri parkiranju. Zamijenite/popravite dijelove prema potrebi.

Provjerite je li nosač prednje registarske tablice ispravno postavljen.


MODELI S DIZELSKIM MOTOROM 2.7 D TDI CR

Problem

Loš hladan start.

Greška pri startanju.

Mogući pohranjeni kodovi grešaka: P161A, P161B, P161C, P161D, P161E, P161F, P161G, P161H.

Uzrok

Neispravni grijači.

Popravak

Ako je prisutan(i) kod(ovi) greške, ugradite nove grijače.


MODELI S BENZINSKIM MOTOROM 3.2 FSi

Problem

Neobična buka iz prostora pumpe rashladnog sredstva motora na praznom hodu.

Uzrok

Zrak u sustavu hlađenja.

Popravak

Odzračite sustav za hlađenje nekoliko puta.

Upalite motor. Ako je buka još uvijek prisutna: Zamijenite pumpu rashladnog sredstva motora.


MODELI S BENZINSKIM MOTOROM 3.2 FSi, 2009.

Problem

Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.

Mogući pohranjeni kodovi grešaka: P0016, P0017, P0018, P0019.

Mali gubitak snage motora.

Uzrok

Nepodešenost reluktora davača položaja bregastog vratila (CMP) i bregastog vratila usisnih ventila na grupi cilindara 1.

Kontaminacija aktuatora položaja bregastog vratila (CMP) i mehanizma.

Popravak

Ako je prisutan kod greške P0016:Provjerite podešenost reluktora davača položaja bregastog vratila(CMP) i bregastog vratila usisnih ventila na grupi cilindara 1. 

Ako referentne oznake nisu poravnate, zamijenite bregasto vratilo.Ako je reluktor davača položaja bregastog vratila (CMP) i bregastog vartila usisnih ventila na grupi cilindara 1 poravnat, skinite odgovarajući aktuator položaja bregastog vratila (CMP) i provjerite je li kontaminiran. Očistite aktuator položaja bregastog vratila (CMP) i kućište aktuatora ako je potrebno.

Ako je prisutan kod greške P0017:Skinite aktuator položaja bregastog vratila (CMP) ispušnih ventila na grupi cilindara 1 i provjerite je li kontaminiran. Očistite aktuator položaja bregastog vratila (CMP) i kućište aktuatora ako je potrebno.

Ako je prisutan kod greške P0018:Skinite aktuator položaja bregastog vratila (CMP) usisnih ventila na grupi cilindara 2 i provjerite je li kontaminiran. Očistite aktuator položaja bregastog vratila(CMP) i kućište aktuatora ako je potrebno.

Ako je prisutan kod greške P0019:Skinite aktuator položaja bregastog vratila (CMP) ispušnih ventila na grupi cilindara 2 i provjerite je li kontaminiran. Očistite aktuator položaja bregastog vratila(CMP) i kućište aktuatora ako je potrebno.

Obrišite kodova grešaka sa memorije grešaka ECM.

U suradnji s Auto Elektrika Novak d.o.o. 


Već 14. godinu neprestano najčitaniji samostalni hrvatski automobilski portal