6.8.2015. Autor: Kristian Sikavičev

Otkrivamo najčešće kvarove: Honda CR-V

Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?

SVI MODELI

PROBLEM - Cviljenje/škripanje kad je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.

UZROK - Glavni cilindar spojke i papučica spojke nisu poravnati.

POPRAVAK - Olabavite sigurnosne vijke glavnog cilindra spojke. Potpuno pritisnite papučicu spojke i držite. Zategnite sigurnosne vijke glavnog cilindra spojke na 22 Nm. Otpustite papučicu spojke.


SVI MODELI

PROBLEM - Zvuk škripanja iz brisača vjetrobranskog stakla.

UZROK - Bočna ploča tare o donju ploču vjetrobranskog stakla.

POPRAVAK - Skinite ploču za podešavanje u prostoru motora, kako biste pristupili desnoj šarci poklopca motora. Odgovarajućim alatom povećajte zazor između donje ploče vjetrobranskog stakla i bočne ploče.


SVI MODELI, 2005-08.

PROBLEM - Podrhtavanje prednjih kočnica.

UZROK - Jaka iskrivljenost prednjih diskova.

POPRAVAK - Provjerite je li iskrivljenost prednjih diskova manja od 0,04 mm, a odstupanje debljine manje od 0,015 mm te ih po potrebi izmijenite.


SVI MODELI, OD 2006.

PROBLEM - Nepravilan zvuk s glavnog cilindra spojke kad je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.

UZROK - Nedovoljna podmazanost glavnog cilindra spojke u proizvodnji.

POPRAVAK - Ugradite modificirani glavni cilindar spojke.


SVI MODELI, 2007-08.

PROBLEM - Zviždanje iz klima-uređaja (AC) tijekom rada.

UZROK - Odjekivanje iz ekspanzijskog ventila/sklopa cijevi.

POPRAVAK - Ugradite modificirani ekspanzijski ventil/sklop cijevi.


SVI MODELI, 2007-08.

PROBLEM - Povremeni gubitak snage i gašenje motora. Kašnjenje pri ubrzanju.

UZROK - Greška softvera računala motora (ECM). Blokiran ventil povrata ispušnih plinova (EGR) zbog naslaga ugljika.

POPRAVAK - Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.


BENZINSKI MODELI

PROBLEM - Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor teško ili uopće ne pali i lupa. 

UZROK - Greška u proizvodnji bregastih vratila dovodi do ubrzane istrošenosti.

POPRAVAK - Provjerite jesu li vrhovi brjegova bregastog vratila istrošeni te ih po potrebi izmijenite


BENZINSKI MODELI

PROBLEM - Škripanje/cviljenje iz stražnjeg diferencijala s aktiviranim pogonom na četiri kotača. Moguće vibracije iz stražnjeg diferencijala pri skretanju.

UZROK - Ulje stražnjeg diferencijala kontaminirano. Proklizavanje unutarnjih dijelova stražnjeg diferencijala zbog kontaminacije ulja.

POPRAVAK - Ispustite ulje stražnjeg diferencijala. Provjerite je li kontaminirano ulje u potpunosti pročišćeno. Izmijenite ulje stražnjeg diferencijala.


BENZINSKI MODELI

PROBLEM - Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor slabo radi. 

UZROK - Neispravna razina ulja u motoru. Prenizak tlak ulja na sustav podešavanja faze ventila (VVT).

POPRAVAK - Dopunite motorno ulje do ispravne razine.


BENZINSKI MODELI

PROBLEM - Motor ne pali.

UZROK - Loša veza između pumpe goriva (FP) i priključka.

POPRAVAK - Izmijenite pumpu goriva (FP). Provjerite pinove na priključku sklopa. Izmijenite/popravite komponente prema potrebi.


BENZINSKI MODELI 2005-06

PROBLEM - Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).

UZROK - Neispravna grijana lambda sonda (HO2S).

POPRAVAK - Izmijenite lambda sondu (HO2S). Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.


BENZINSKI MODELI 2005-06

PROBLEM - Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor radi nemirno u praznom hodu i gasi se. 

UZROK - Zaprljanje aktuatora položaja bregastog vratila (CMP).

POPRAVAK - Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.


BENZINSKI MODELI 2005-06

PROBLEM - Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL)

UZROK - Ventil tlaka ulja mehanizma za podešavanje faze ventila zaglavljuje ili blokiran.

POPRAVAK - Ugradite novi ventil tlaka ulja varijabilnog otvaranja ventila.


BENZINSKI MODELI S KODOM K20A4

PROBLEM - Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Loša reakcija motora na gas.

UZROK - Neispravan davač položaja zaklopke (TP).

POPRAVAK - Ugradite modificirano tijelo zaklopke.


DIZELSKI MODELI S FILTROM ČAĐE (DPF) 

PROBLEM - Svijetli kontrolna lampica filtra čestica čađe (DPF). Previsoka razina ulja u motoru

UZROK - Proces regeneracije filtra čestica čađe (DPF) nije završen zbog greške softvera računala motora (ECM).

POPRAVAK - Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom. Izmijenite motorno ulje i filtar.


U suradnji s - Auto elektrika Novak d.o.o. - www.autodata.hr