25.8.2015. Autor: Kristian Sikavičev

Otkrivamo najčešće kvarove: Opel Antara

Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?

SVI MODELI

PROBLEM - Lupkanje iz stupa servo upravljača u zavojima ili pri parkiranju.

UZROK - Nedovoljna podmazanost donjeg zgloba stupa upravljača.

POPRAVAK - Skinite donji zglob stupa upravljača. Povucite gumeni poklopac. Koristeći odgovarajući alat, stavite 7 ml silikonskog ulja u donji zglob stupa upravljača kroz odušak. Povucite donji zglob stupa upravljača 10 puta gore-dolje. Ugradite donji zglob stupa upravljača.


SVI MODELI, 2007-10

PROBLEM - Instrumentalna ploča ne radi ili je neispravna

UZROK - Greška u elektroničkim komponentama instrumentne ploče.

POPRAVAK - Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.


SVI MODELI, OD 2009.

PROBLEM - Jaka buka iz područja bregastog vratila

UZROK - Istrošeni vrhovi bregastog vratila zbog zaglavljenih ležajeva klackalice ventila.

POPRAVAK - Ugradite modificirane klackalice ventila te bregasto vratilo u slučaju većeg istrošenja brjegova.


DIZELSKI MODELI 

PROBLEM - Motor ne radi dobro. Vibracije iz motora/mjenjača.

UZROK - Neispravan zamašnjak podijeljene mase

POPRAVAK - Provjerite zamašnjak podijeljene mase te ga po potrebi izmijenite.


DIZELSKI MODELI 2.0 SA SERVO UPRAVLJAČEM

PROBLEM - Povremeni otkaz servouređaja upravljača

UZROK - Neispravna pumpa servo upravljača neispravna.

POPRAVAK - Ugradite modificiranu pumpu servo upravljača.


DIZELSKI MODELI S FILTROM ČAĐE (DPF), OD 01/03/08.

PROBLEM - Svijetli kontrolna lampica filtra čestica čađe (DPF).

UZROK - Proces regeneracije DPF nije završen.

POPRAVAK - Vozite 15 min minimalnom brzinom od 50 km/h. Broj okretaja motora ne smije pasti ispod 2000/min. Kontrolna lampica DPF-a će se ugasiti kad završi regeneracija.


DIZELSKI MODELI S FILTROM ČAĐE (DPF), OD 01/03/08.

PROBLEM - Kontrolna lampica za izmjenu ulja upalila se prerano.

UZROK - Motorno ulje i filtar kontaminirani regeneracijom DPF-a.

POPRAVAK - Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.


MODELI S RUČNIM MJENJAČEM

PROBLEM - Teško uključivanje stupnjeve prijenosa

UZROK - Središnja ploča spojke blokirana na ulaznom vratilu prijenosa.

POPRAVAK - Skinite mjenjač. Očistite i podmažite žljebove ulaznog vratila prijenosa. Ponovno stavite mjenjač.


MODELI S KODOM MOTORA A22DM

PROBLEM - Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).

UZROK - Greška softvera računala motora (ECM).

POPRAVAK - Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.


U suradnji s - Auto elektrika Novak d.o.o. - www.autodata.hr






Gulf

Tembo