2.6.2019. Autor: Željko Marušić

Ovo je 99 posto Volkswagen Golf VIII, napokon smo blizu...

Službena skica poslužila je Auto Bildu za izradu dosad najvjerodostojnije vizije novog aduta iz Wolfsburga, noviteta godine, s 95 do 330 KS, koji će biti predstavljen 12. rujna na frankfurtskom salonu IAA 2019

Nakon niza ilustracija i rendera, službena skica iz Wolfsburga predvidjela je izgled novog modela Volkswagen Golf, osme generacije. Prekinuta su i nagađanja o početku proizvodnje, koja će startati u rujnu, a službena će promocija biti 12. rujna na salonu IAA 2019. 

O detaljima novog aduta iz Wolfsburga, Volkswagen Golf VIII, detaljno smo pisali, slična, ali blago modernizirana forma bit će blago produžena, proširena i snižena, proizvodit će se samo kao hatchback s petorim vratima i karavan Variant, međuosnog razmaka povećanog na 2680 mm (+50). električni e-Golf više se neće nuditi, jer će njegovu ulogu preuzeti električni ID.3

Otpada monovolumen Golf Sportsvan. Sitne ali bitne stilske dorade uključuju čvršću i lakšu MQB arhitekture, U blago povećanim gabaritima (osim visine), novi će Golf biti funkcionalniji i ugodniji za vožnju, čemu će pridonijeti i digitalni kokpit, po uzoru na skuplje verzije Passata.

Svi motori bit će turbo s direktnim ubrizgavanjem. Benzinska paleta starta s 3-cilindrašem 1.0 TSI s 95 i 116 KS te 4-cilindraši 1.5 TSI sa 130 i 150 KS te 2.0 TSI sa 197 KS.

U dizelskoj ponudi bit će samo 2.0 TDI sa 136 do 204 KS. Zanimljiv će biti hibrid 1.5 TSI evo, priključen na 48V mrežu, koji će imati autonomiju od 60 km i statističku potrošnju samo dvije litre. U ponudi će biti i verzija na zemni plin 1.5 TSI sa 130 KS, s dosegom od 700 km. 

Posebno se vodilo računa o dizelašu 2.0 TDI, koji će u osnovnoj verziji sa 136 KS, s 12-voltnim sustavom Start/Stop, potrošnju smanjiti s 4,1 na 3,9 litara. Dobiva i novi filtar čađe te SCR katalizator za uklanjanje dušikovih oksida te je spreman ispuniti norme Euro 6d, koje nastupaju u rujnu 2021.

Posebno su zanimljive sportske verzije, GTI (na nosećoj slici) će biti pojačan na 245 KS, koji se očekuje na ljeto 2020., GTI Performance će nuditi čak 260 KS.

Posebna poslastica će biti Golf R, u kojem će 2.0 TSI, s dosadašnjih 300 KS, biti nabijen na 330 KS, što će ga s pogonom 4motion i automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom DSG7 do stotke katapultirati za 4,7 s. Stiže krajem 2020. ili početkom 2021. Kalkulacije o verziji s 400 KS iz trolitrenog VR6 motora su odbačene. 


Cijene će u Njemačkoj biti, od nešto ispod 18.000 eura do malo manje od 50.000 eura. Kod nas treba nažalost, računati na trošarinu...

Slike: Autobild.de







Gulf

Tembo