16.4.2019. Autor: Roberto Baždo

Renault dobiva novi dizajnerski centar

Odjel za dizajn grupe Renault koji je već prisutan u Francuskoj, Rumunjskoj, Južnoj Koreji, a sada i u najmnogoljudnijoj državi - Kini.

 

„Naš novi studio za dizajn u Šangaju u potpunosti podupire Renaultovu strategiju privlačenja novih kupaca u Kini. Cilj nam je u narednim mjesecima zaposliti dvadesetak lokalnih dizajnera koji će nam pomoći da predvidimo očekivanja kineskih kupaca. Novi centar za dizajn u Šangaju igrat će važnu ulogu u oblikovanju novih proizvoda za lokalno tržište te će također pridonijeti razvoju projekata grupe Renault na svjetskoj razini.“  Laurens van den Acker, viši potpredsjednik, Odjel za dizajn

Renaultov centar za dizajn u Šangaju obuhvatit će sva područja automobilskog dizajna, uključujući područja vanjskog i unutrašnjeg dizajna, boja i materijala tče dizajna korisničkih iskustva (UX) i korisničkih sučelja.

Smješteni u centru Šangaja i nadahnuti njegovim kreativnim strujama, dizajneri će istraživati najnovije trendove te pritom nastojati ispuniti očekivanja kineskih kupaca u pogledu dizajna i tehnoloških inovacija.

Dizajnerski tim šangajskog centra, kao i timovi drugih Renaultovih centara za dizajn, moći će sudjelovati u internim dizajnerskim natjecanjima koja se organiziraju za sve projekte grupe Renault. Multikulturni i kreativni pristup zaposlenika odjela za dizajn, pripadnika 32 nacionalnosti, bitno će pridonijeti istraživanjima za buduće projekte.


Novi centar za dizajn u Šangaju poduprijet će strategiju širenja grupe Renault na kinesko tržište. Kao najveće svjetsko tržište automobila od 2009. i Renaultovo četvrto po redu najveće tržište u 2018., Kina je jedan od ključnih stupova strateškog plana „Drive the Future“.