12.4.2011. Autor:

UNATOČ SEZONI ALERGIJA, NEMA KIHANJA U FORDOVIM AUTOMOBILIMA

Novi C-MAX je najnoviji Ford koji je od TÜV-a primio certifikat za alergološko testiranje


- Više od 100 vrsta materijala i komponenti ispitano na alergije i odobreno
- Ford je jedina automobilska marka na svijetu sa službenim certifikatom alergoloških testova koje izdaje TÜV


Stiglo je proljeće. Za većinu, to je dobrodošlo olakšanje nakon mračnih zimskih dana. Međutim, za nekih 80 milijuna ljudi širom Europe koji pate od nekog oblika alergije, proljeće znači vječno posizanje za maramicama i lijekovima. Prepoznajući problem, timovi ljudi koji rade na razvoju Fordovih vozila idu vrlo daleko kako bi automobili bili alergološki pogodni. Upravo na vrijeme za početak proljeća, Fordovi novi modeli C-MAX sa pet sjedala i Grand C-MAX sa sedam sjedala dobili su certifikat za alergološki ispitan interijer koji dodjeljuje priznati institut TÜV Rheinland. Ford je jedini proizvođač čija vozila nose certfikat TÜV-a i koji je primio Certifikat za Kvalitetu od Europskog Centra za Istraživanje Alergija iz Berlina. 'Svojim kupcima želimo pružiti najbolje – najbolji dizajn, performanse, kvalitetu i najbolju putničku okolinu. Iz tog razloga činimo sve što možemo kako bismo izbjegli ili barem sveli na minimum sve materijale i supstance koji bi mogli izazvati alergije', rekao je Caspar Dirk Hohage, iz Ford of Europe. 'Mi smo jedini proizvođač automobila na svijetu čiji su automobili verificirani neovisno i koji imaju certifikat za alergološki ispitane automobile koji dodjeljuje TÜV.'

Novi C-MAX s pet sjedala i Grand C-MAX sa sedam, pridružuju se dugom popisu Fordovih modela s certifikatom TÜV-a, na kojem su Fiesta, izlazni model Focusa, S-MAX, Galaxy, Mondeo i Kuga. Gotovo 4.5 milijuna Fordovih automobila na cestama danas ima certifikat TÜV-a. Mjerjenja koja provodi TÜV i rezultati za sva vozila objavljeni su na www.TÜV.com. Uobičajeno je da Ford testira više od 100 vrsta materijala i komponenti na alergije. Osim toga, sve komponente koje imaju izravan ili produženi kontakt s kožom – primjerice volan ili sjedala – dermatološki se ispituju. Fordova vozila u svojoj opremi također imaju učinkovit filter peludi koji sprečava peludne čestice da uđu u vozilo. Fordovi inžinjeri izbjegavaju ili smanjuju na apsolutni minimum materijale kao što su latex, krom ili nikal, koji mogu proizvesti alergijsku reakciju kod ljudi.

Certifikat koji izdaje TÜV i službeno potvrđuje da su materijali korišteni u interijeru novog modela Ford C-MAX pozorno izabrani kako bi maksimalno umanjili rizik od alergija, a dobiva se jedino dugotrajnim i znanstveno utemeljenim testovima na štetne čimbenike i čestice koje uzrokuju alergije i koji su dio procesa vrednovanja koje provodi TÜV. ordov zahtjevan i detaljan odabir i kontrola materijala postoji već dosta dugo. Više od 20 godina, standard tvrtke propisuje koje materijale treba izbjegavati ili ukloniti iz Fordovih proizvoda, usluga i procesa te iz dijelova ili materijala vanjskih dobavljača. Kako bi kontrolirao materijale tijekom životnog ciklusa vozila, Ford je razvio opsežan sustav procesa i alata. Oni pomažu u postavljanju zahtjeva dobavljačima i u praćenju materijala koje koriste u procesu izrade dijelova koje oni proizvode.

Ford primjenjuje stroge propise i unutar tvrtke kako bi se povećala upotreba održivih materijala u proizvodima. To uključuje povećanje upotrebe recikliranih, obnovivih i laganih materijala. U Europi, materijali i kontrola sastava uključujući i TÜV-ovu alergološku ispitanost, predstavlja dio Fordovog revolucionalnog indeksa – PSI, Indeks Održivosti Proizvoda. PSI je u automobilskoj industriji najsloženiji pristup u vrednovanju kako se može procjenjivati društveni ili ekonomski učinak vozila, odnosno učinak na okoliš. Osim upotrebe održivih materijala (reciklirani i obnovivi materijali) te kontrola sastava(uključujući alergološki ispitani interijer, Fordov PSI index navodi još šest značajki proizvoda koji se smatraju ključnim elementima održivosti vozila. Odnose se na globalno zagrijavanje i kvalitetu zraka, učinak vanjske buke, sigurnost (putnika i pješaka), kapacitet mobilnosti (sjedala i prtljaga u odnosu na veličinu vozila) te troškove vlasništva.

(dvk)

Pogledajte i video na ovu temu:





Mazda


Gulf

Tembo