12.9.2016. Autor: Željko Marušić

Volkswagen Golf 1.6 TDI klikće prilikom paljenja

Simptomi ukazuju na grešku u piezo brizgaljkama Continental serije 03L

Prije dva mjeseca kupio sam VW Golf 1.6 TDI proizveden 2011., sa 69.000 km. U početku sve je bilo u redu, ali se ubrzo počelo javljati kliktanje prilikom paljenja, uz nemiran rad motora. Što je najčudnije, javlja se i prestaje, pa mi se tako povremeno čini da motor slabije radi, a onda opet vuče dobro. Je li to veći problem?

Dražen G.


Prvo, kilometraža ne izgleda realnom, jer dizelaše, u pravilu kupuju osobe koje voze znatno više. Ako automobil nema slijed održavanja u ovlaštenom servisu, stvarna se kilometraža, odnosno barem muljanje, može utvrditi po zabilježenoj kilometraži na tehničkom pregledu. To uključuje i stanje motora, a ono se najbolje provjerava mjerenjem tlakova kompresije hladnog motora. Taj izdržljivi motor, sa 69.000 km, trebao bi na svim cilindrima imati 31 bar ili više. 

Manje od toga ukazuje da je auto prešao više ili je loše održavan. A simptomi ukazuju na grešku u piezo brizgaljkama Continental serije 03L. U tom slučaju popravak neće biti jeftin, jer svaka brizgaljka stoji 4500 kn. Postoji i mogućnost reparacije, ali se u to malo tko upušta, jer je vrlo zahtjevno. Ubuduće mijenjajte filtar goriva svakih 20.000 km i točite najskuplje dizelsko gorivo.