21.6.2019. Autor: Željko Marušić

Volkswagen Golf 1.9 TDI iz 2008. topao teško pali

Problem je vjerojatno u senzoru temperature koji šalje pogrešan signal središnjoj upravljačkoj jedinici CPU, koja upravlja sustavom za ubrizgavanja...

Volkswagen Golfa 1.9 TDI sa 105 KS, proizveden 2008., koji je dosad prešao 205.000 km, na hladno pali bez problema, dok kasnije, kod zagrijanog motora pali teže, tek, nakon što verglam 6-7 puta (neprekidno 7-8 sek). Doduše, nikada se nije dogodilo da nije na kraju upalio. Ovaj problem je protekom vremena postajao sve izrazitijim. Kvar je bezuspješno pokušalo otkloniti nekoliko mehaničara...

Vedran S.

Problem je vjerojatno u senzoru temperature koji šalje pogrešan signal središnjoj upravljačkoj jedinici CPU (Central Processing Unit), koja upravlja sustavom za ubrizgavanja. To je slaba strana (jedna od rijetkih) motora 1.9 TDI  s PDE ubrizgavanjem, koji je u posljednjim serijama i najkvalitetniji.

Slični se simptomi javljaju i uslijed mehaničkih problema, prvenstveno zbog istrošenja motora (tada padaju tlakovi u cilindrima) ili istrošenih, odnosno nepodešenih brizgaljki. 

Rjeđe je problem u EGR ventilu, koji upravlja recirkulacijom ispušnih plinova. Kao u svim sličnim slučajevima, savjetujemo mjerenje tlakova kompresije hladnog motora, kako bi se procijenio stupanj istrošenja motora, po simpromima i zbog izdržljivosti tog motora, ne vjerujemo da je to bio slučaj.