10.9.2019. Autor: Roberto Baždo

Volkswagen ima novu oznaku marke, marketinški trik ili prava najava nove ere?

Svjetska premijera za "Novi Volkswagen" stigla je na IAA Frankfurtu, Novi dizajn marke označuje početak nove ere...

Novi logotip je simbol i zaštitni znak marke iz Wolfsburga. S ravnim dvodimenzionalnim dizajnom svedenim na svoje bitne elemente, moguće ga je koristiti vrlo fleksibilno.

Zavjesa je podignuta za „Novi Volkswagen“, ujedno ta priča počinje s ID.3: Uvečer prije prvog dana tiska na IAA International Motor Show u Frankfurtu, Volkswagen je otkrila svoj novi logo i svoj novi brand dizajn. Ova svjetska premijera za Volkswagen predstavlja početak nove ere, praćenu istodobno predstavljanjem potpuno električnog ID.3. V

Svojim novim dizajnom marki, VW je stvorio jednolično globalno iskustvo branda od 360 °, koje je modernije i autentičnije. Novi Volkswagen logotip s ravnim dvodimenzionalnim dizajnom jasniji je i sveden na svoje bitne elemente. Dizajn marke i logotip imaju za cilj veliku fleksibilnost i namijenjeni su digitalnim aplikacijama. Usklađivanje dizajna marke Volkswagen jedna je od najvećih svjetskih kampanja rebrandinga. Promjena novog dizajna marke trebala bi biti dovršena do sredine 2020.  Mala, a tako značajna promjena...