7.11.2016. Autor: Željko Marušić

Volkswagen Passat 2.0 TDI iz 2007. slabo hladi i zagrijan gubi okretaje

Problem je u termostatu, senzoru temperature motora ili sustavu za zagrijavanje unutrašnjosti s ventilatorom

Na Volkswagen Passatu 2.0 TDI iz 2007., sa 139.000 km, otkazalo je grijanje kabine. Iz ventilacije puše hladan zrak, slabog intenziteta, premda se grijanje uključi na maksimum. Također, na jutarnjim temperaturama primjećujem da motor, dok se ne zagrije, radi nemirno i okretaji padaju na samo 700/min.

Vladimir S.


Postoje dva preduvjeta za dobro grijanje: odgovarajuća radna temperatura motora i potrebna količina zraka koja struji na radijator grijača. Minimalna temperatura motora, koja osigurava dobro grijanje kabine, je 70°C, a kad se motor potpuno zagrije treba biti 85 do 90°C. Temperatura motora je preniska najčešće zbog neispravnog termostata. 

Ako motor postiže potrebnu temperaturu, uzrok lošeg grijanja može biti u začepljenom filtru kabine, začepljenom otvoru za dobavu zraka i pravilnom radu zaklopki grijača. Hladan se motor na minimumu vrti 1050/min, a kad se zagrije, okretaji mu padaju na 850 do 900/min. Ako nije tako, neispravan je senzor temperature motora (ECT).