Prometna patrola

Analiza tragične nesreće u slavonskom mjestu Dragovci

Uzrok je u opako prebrzoj i neprilagođenoj vožnji, možda i distrakciji uslijed konzumiranja/korištenja nedozvoljenih supstanci i mobitela, vožnji u brzom 'lijesu na kotačima', ali ako bi netko zapitao: 'Što to znači cesta s nula zvjezdica za sigurnost po EuroRAP-u?', trebalo bi ga odvesti na poprište ove stravične nesreće i kazati: 'To je to!'

Premlaćivanje splitskog hrvatskog branitelja u Zagrebu konačni je doka

Nacionalni interes: četiri slova (bez interpunkcija) i dvije brojke daju 23,4 milijuna varijacija, što višestruko pokriva dugoročne hrvatske potrebe, a koristi bi bile velike i višestruke, za građane i društvo u cjelini, izravno i neizravno najmanje 250 milijuna kuna godišnje...

Vinjete koriste Slovencima, Mađarima, Česima..., a nama bi štetile, iz

U udarnim ljetnim vikendima nastao bi kaos, povećao bi se broj onih koji se pogibeljno iživljavaju na autocesti, otvorio bi se prostor za manipulacije i plaćali bismo znatno veće kamate na kredite...

Snimka vožnje suca Turudića otkriva dodatne prometne prekršaje

Vozač se, bez ikakvog prometno-tehničkog razloga, oko 200 m, do samog zavoja, ne drži sredine trake, protivno čl. 46. st. 1, mjestimično trećinom vozila prelazi na suprotnu traku, dvadesetak metara prelazi i gazi punu središnju liniju (!), vrluda, kao da je pijan...

7 pouka jutrošnje prometne tragedije na obilaznici Đurđevca

Ukinuti trošarinu na nova sigurna vozila, pooštriti kažnjavanje za nevezivanje u vožnji, veliko prekoračenje brzine i ignoriranje policijskih naredbi, smanjiti anakronu i štetnu toleranciju mjerenja brzine od 10 posto (najveću na svijetu), spriječiti zloporabe pravosudne procedure...

Komentar slučaja Turudić: ovo je prometno-pravosudni skandal 'par exce

Vozaču koji nije postupio po naredbama policijskih službenika, po čl. 32. st. 1 Zakona o sigurnosti prometa na cestama, propisana je kazna od 3000 do 7000 kn, ali zaboga, ovdje je riječ o šefu Županijskog suda, kojemu je ovo druga vrlo suspektna prometno-pravosudna situacija!

13. rujna 1925. britansko Ministarstvo transporta propisalo bijele tra

U vremenima prije pločnika ova je mjera trebala smanjiti rizike naleta vozila na pješake, posebice djecu, ta se mjera pokazala vrlo korisnom te se ubrzo proširila na sve veće gradove britanskih kolonija i svijeta...

Tragična nesreća na D3 kod Svetog Ivana Zeline ukazuje na ključne prob

Vozač je bio umoran, ali vozio se prometnicom bez zaštitne ograde, s pogibeljnim zonama izlijetanja i previsokim ograničenjem brzine (80 km/h), u 20-godišnjem automobilu bez sustava aktivne sigurnosti...

Posljednje tragične nesreće na Vodičkoj obilaznici i raskrižju državni

Vozači nisu jedini krivci za tragične prometne nesreće, četiri poginula u 24 nesreće na Vodičkoj obilaznici, koju od uvođenja 2017. zovu 'cestom smrti', pokazuje da su za stradanja itekako krivi i oni koji su osmislili rješenja koja u našim uvjetima dovode do niza tragičnih nesreća. Treba rekonstruirati i opasna cestovna mjesta, ali i projektne timove za njih!

Reakcija na reakciju Udruge KARAVANA ZA ŽIVOT, povodom članka kojim se

Neki su vaši zahtjevi opravdani, a neki nisu, osmislimo ih na stručnom skupu, pa potom, ustreba li, pokrenite građanske akcije, ali OTKAŽITE najavljenu sutrašnju blokadu autocesta, nemate pravo na to!

Najavljeni prosvjed motociklista, blokadom prometnica, je neodgovoran,

Premda je glavni problem sigurnosti motociklista kršenje prometnih propisa, posebice ograničenja brzine, a razmjerna cestarina, u usporedbi s automobilskom, slična kao u većini zemalja EU-a, treba podržati prosvjed motociklista, ali po građanskim standardima, nikako blokadom autocesta!

Zarada je najvažnija, ekološke norme su, prvenstveno, za biznis!

Hrvatska nema autoindustrije i nema što štititi. Zbog čega bismo ulagali golem novac u najstrože ekološke standarde, kad je 75 posto zagađenja ionako transgraničnog podrijetla?!

7 važnih savjeta za sutra: na kiši nakon velikih vrućina cesta može bi

Kad nakon ljetne sparine padne kiša, površinski sloj prašine se navlaži i cesta postaje skliska kao na poledici, to je posebice opasno na našim cestama u Dalmaciji i Istri, koje imaju asfalt bogat vapnencem...

Šokantno, svaki treći uvezeni rabljeni auto nema sve zračne jastuke!

U postupku tehničkog pregleda provjerava se samo SRS signal zračnih jastuka, kojeg krimogeni izvoznici/trgovci rabljenih automobila zavaravaju ugradnjom električnih otpornika na mjestima nedostajućih zračnih jastuka...

Strože su kazne nužan, ali ne i dovoljan uvjet za povećanje sigurnosti

Najlakše je povisiti kazne, trebamo povećati izvjesnost kažnjavanja postavljanjem sustava radarskih kamera i poboljšanjem pravosuđa, stimulirati kupnju sigurnih vozila, sanirati opasne zone izlijetanja...

Požar koji je zatvorio autocestu A1, u udarnom turističkom terminu, uk

Terorizam i krimogeni nemar izvjesni su uzroci požara, koji će nam nanijeti golemu turističku i gospodarsku štetu, preopteretiti državne resurse (MUP, HAC, HC, vatrogasne službe...), a mogao se predvidjeti i spriječiti svim raspoloživim sredstvima državnog aparata...

Stravična nesreća na državnoj cesti D209 pokazuje da je integralni vid

Izazvali su je prevelika brzina i protupropisno pretjecanje, a uzrok je u općepoznatom manjkavom prometnom nadzoru, umoru i nerazumnoj žurbi, možda i gubitku vozačke pozornosti, zbog korištenja mobitela i zabranjenih sredstava (opijata, droga, lijekova)...

Jučerašnju tragičnu nesreću na A1 izazvao ‘smrtonosni koktel’ brzine,

Radi dana 'besplatnog ljetovanja’ mnogi na odmor kreću usred noći ili predvečer, gdje god mogu voze 'gasom do daske', jer su naše autoceste ‘eldorado za jurnjavu’, a uz teški umor i premali razmak ‘okidač’ je, vjerojatno, bilo korištenje smartphonea...

Strašna prometna tragedija u Orebiću zvoni na uzbunu, ovo su 3 nužne m

Onaj (roditelj) tko je nezreloj osobi, bez odgovarajuće vozačke dozvole, dao ubojit sportski motocikl, treba kazneno odgovarati, zbog pogibeljne, obijesne vožnje treba doživotno zabraniti upravljanje motornim vozilom, a vozilo koje vozač pretvori u sredstvo za ubijanje treba oduzeti, bez obzira tko je vlasnik...

Korištenje mobitela postaje ozbiljan prometni problem, ovo je rješenje

Oduzimati mobilne telefone na tri mjeseca, a kaznu povisiti do 3000 kn, za sve sudionike u prometu, od vozača do pješaka, te uvesti elektroničku forenziku korištenja smartphonea u vožnji, u rutinske policijske kontrole...