Savjeti

Evo kako se u 7 koraka zaštititi da ne kupite ukradeni auto i zapadnet

Najvažnije je provjeriti VIN oznaku na svim mjestima gdje je postavljena, a neka se upali alarm ako je automobil svježe obojen, ima nelogično malu kilometražu, neusklađenu starost i izvedbu dijelova, posebice ako je riječ o BMW-u, Volkswagenu, Audiju, Mercedes-Benzu, Škodi...

Što su hidropodizači ventila i zašto otkazuju? Zbog ova 4 razloga:

Uzroci otkaza, zbog kojeg motor pojačano lupa u leru, pogotovo hladan: greška u hidropodizaču, neredovita izmjena motornog ulja i uljnog filtra, vožnja s manjkom ili neodgovarajućim (nekvalitetnim) uljem/filtrom, agresivna vožnja, vraćanje kilometraže…

Renault Clio 1.2 16V iz 2010. ne pokazuje putnu potrošnju

Problem je vjerojatno u kvaru senzora koji daju podatke upravljačkom elektroničkom modulu, o brzini vrtnje motora, pritisnutosti papučice gasa, stupnju prijenosa, podtlaku u usisnoj grani...

Honda Civic (2005. - 2011.): ovo su problemi modela osme generacije

Zapinjanje pri šaltanju ručnog mjenjača, otežano paljenje motora nakon punjena praznog spremnika goriva, otkazivanje elektropokretača, kvar lambda sonde, struganje lamele spojke, problemi s upravljačkim modulom ABS-a...

Pregrijavanje motora na ekstremnim vrućinama? Ovo su 'lijekovi'!

Važna je ispravnost termostata, hladnjaka, pumpe rashladne tekućine, termoprekidač, ventilator hladnjaka, crijeva, spojeva..., motor treba biti čist i - ne forsirajte...

Dobro je znati: preširoka guma više šteti nego koristi, često je presk

Lošije drži na kiši i znatno je podložnija stvaranju opasnoga vodenog jastuka, znatno više opterećuje ovjes, ležajeve i upravljački mehanizam, a stvara i veće otpore kotrljanju...

Isplati li se Alfa Romeo 159 1.9 JTDm iz 2007.?

Bolja je opcija 8-ventilski sa 120 KS od 16-ventilca sa 150 KS. Jedini osjetljivi sklop je dvomaseni zamašnjak, a problemi s turbopunjačem u pravilu su posljedica štednje na ulju i prevelike kilometraže...

Važan savjet: Ne gasite turbomotor odmah nakon brze vožnje, vrlo je št

Dok motor radi turbopunjač se hladi motornim uljem, pa kad se motor ugasi, trenutno prestaje hlađenje, a u njemu zaostaje toplina izgaranja i povećavaju se toplinske razlike, što izaziva deformacije, oštećenja i habanje vitalnih dijelova

8 savjeta kako se popeti na rubnik, a ne oštetiti aluminijski naplatak

Posebice su ugrožene 17-colne i veće felge, pa se penjite samo kad je neizbježno. Rubniku priđite polako, pod 45 stupnjeva i kad ga guma dodirnete, zaustavite auto, pa se lagano popnite

Rezervni kotač ne stavljajte u opticaj, uvijek treba ostati u pričuvi

Ako bi ga ugradili, bolje bi prianjao od bočno-nasuprotnog (više ili manje pohabanog), što je opasno za kočenje, stabilnost i upravljivost, uz rizik zanošenja...

Plin može u wankel motor, ali teško, ovo su prednosti i mane:

Dobro je što nema ventila, pa ni problema s njihovim pregaranjem, a glavni je problem u skučenosti, zbog specifične izvedbe, s ovalnim, u sredini stisnutim kućištem, i dvije svjećice, pa je malo mjesta za plinsku brizgaljku...

10 savjeta za pravilno korištenje klima-uređaja i lakše ljeto!

Praktični savjeti, ali i uobičajene pogreške koje radimo tijekom ljetnog razdoblja nakon ovoga ćete lakše rashladiti svoje vozilo…

Šokantno: kune grizu kabele, crijeva, poklopce, manšete...

Simpatični krznaši, simbol naše valute, opasnost za vozila, branite se sprejevima, zaštitnom trakom, čeličnom mrežom i elektro-šokerima...

Audi A3 1.6 iz 2004. dobar, ali puno troši, htio bih dizelaša

Prilikom kupoprodaje trebat ćete investirati 5000-6000 eura, a potom možete očekivati povećane troškove održavanja. Mala je vjerojatnost da ćete profitirati, troškovi za gorivo tek su pola od ukupnih...

Jesu li turbomotori manje trajni od klasičnih?

Više su opterećeni, ali i izrađeni od kvalitetnijih materijala, pa imaju predviđeni vijek 250.000 km

Koliko su važni tlak i kapica na ventilu zraka?

Riječ je o važnom dijelu, koji sprječava ulazak prljavštine i nečistoća u ventil, što je važno za njegovu pouzdanost

Zašto se prazni se akumulator Ford Fieste 1.3 iz 2004.?

Problem je u 'gubljenju struje' odnosno neispravnom regulatoru napona ili alternatoru...

Elektromagnetsko pokretanje ventila, budućnost se odgađa, evo i zašto:

Ventile otvaraju elektromagneti, a zatvaraju opruge, zamjenjujući složen i masivan mehanizam s bregastim vratilima pogonjenim lancem ili zupčastim remenom. Pruža neograničene mogućnosti upravljanja radom ventila, ali je skup i (zasad) nedovoljno pouzdan

Volkswagen Golf V: ovo su najčešći kvarovi prethodnog 'kralja kompakat

Oštećenje mjenjača zbog neodgovarajućeg ulja, problemi sa sinkronom 2. stupnja, zvuk u leru otkriva opasnu grešku napinjača zupčastog remena, 1.9 TDI teško pali zbog senzora temperature, propuštanje ulja na čepu kartera, greška hidrauličkog modula ABS-a...

Dobro je znati: Je li ispravan zračni jastuk?

Provjerite ga, može vam spasiti glavu! Možda je neispravan, a možda uopće nije ugrađen...