Test

Vozili smo: Mercedes-Benz V-klase, oku nevidljive vanjske promjene, do

U Barceloni smo isprobali premium MPV iz Stuttgarta, koji je prošao tretman pomlađivanja, provjereni dizelaš OM 654 sada donosi 1950 ccm i u top izvedbi čak 239 KS!

Test: Renault Megane Grandtour dCi 110 Limited, bolji od Škode Octavij

Funkcionalan, udoban i siguran kompaktni karavan s bogatom opremom i 'pogođenim', uglađenim dizelašem od 110 KS, korektnih performansi i niske potrošnje, 'poštena' je mjera za obitelj i biznis...

Renault Kadjar Blue dCi 115 Bose, filigranski ušminkan i pojačan, pože

Francuski kompaktni crossover, koji u travnju navršava 4 tržišne godine, u redizajniranom izdanju, novom motorizacijom postaje promišljen izbor. Posebice sa slavnim dizelašem pojačanim na 115 KS

Rabljeni: Peugeot 207 (2006. - 2012.), konačno francuska solidnost u n

Osnovni benzinac 1.4i sa 73 KS i dizelaš 1.4 HDi sa 68 KS, s jednim bregastim vratilom i osam ventila, najmanje se kvare. Najviše problema ima s upravljačkom elektronikom, bobinama i senzorima, a 1.6 HDi ima kratak vijek turbopunjača

Test: Renault Captur Initiale Paris Energy dCi 90 EDC, spretan, presti

Simpatičan i funkcionalan francuski crossover B-segmenta, već četiri godine među najprodavanijima u klasi, ušminkanom je dizelskom izvedbom pokazao zanimljiv sklad komfora, performansi i sigurnosti, još uvijek djeluje svježe...

Vozili smo: Toyota Corolla Sedan 1.6 VVT-i Sol, jaki japanski odgovor

12. generacija, u profinjenom i čvrstom limuzinskom izdanju, s filigranskim visokoturažnim atmosferskim benzincem snage 132 KS, koji je prilično učinkovit (9,7 s, 200 km/h) i troši 6,5 do 8 litara. Uz bogatu opremu, cijena od 162.900 kn je poštena...

Rabljeni: Renault Twingo I (1992. - 2007.), funkcionalan, štedljiv i p

Mali, ali pali, francuski adut A-segmenta se 2000. riješio svih bitnih problema s mehanikom i elektronikom te su modeli iz posljednjih serija, dostupni su za oko 10.000 kn, isplativ izbor, ako pretežito vozite u gradu

Rabljeni: Volkswagen Polo A04 (2002. - 2005.), tehnološki isti, a bolj

Najčvršća izvedba u B-segmentu jamči dobro stanje održavanih primjeraka starijih i od 15 godina, dizelaš s direktnim ubrizgavanjem iz 1896 ccm razvija tek 64 KS te prelazi i više od 500.000 km. Poznate su mane selen blokovi prednjeg ovjesa i mjerač protoka zraka, a u početku i mjenjač

Rabljeni: Honda Accord 2.2 i-CDTi Sport (2003. - 2007.), bolji od Pass

Jedna od najpouzdanijih limuzina na tržištu stvara probleme jedino ako je forsirana ili loše održavana, rijetka je 'zvjerka' u ponudi rabljenih i nije jeftina, ali se u pravilu isplati. Dizelaš 2.2/140 KS među najboljima je u klasi, benzinac 2.0/155 KS još bolji...

Test rabljenoga: BMW 320d xDrive, bavarsko savršenstvo sada je konačno

Izvedbe 318d i 320d su najčešći izbor, a mi otkrivamo na snažnijoj koje su sve mane i prednosti svima omiljene 'trojke'...

Test rabljenog: Audi A3 (Typ 8P; 2003. - 2012.), vrline Golfa i poneka

Kvalitetnom i solidnom izvedbom kompakt iz Ingolstadta je u samom vrhu klase. Benzince 1.6 muči termostat, a dizelaše 1.9 TDI mjerač protoka zraka i zamašnjak, ako se vozi neravnim cestama, ugroženi su gumeni oslonci prednjeg ovjesa. Ostalo je 5

Test: Kia Ceed 1.6 CRDi LX Fresh, s uglađenim i uvjerljivim dizelašem

Prvoklasna izvedba korejskog kompakta, uz korektan temperament (10,9 s, 192 km/h), živost od niskih okretaja i potrošnji 5 do 6 litara rješava jedine mane koje smo uočili u turbobenzincu 1.0 T-GDi

Rabljeni: Renault Clio (2005. - 2012.), vrline u masivnosti, problemi

Model treće generacije ima solidniju limariju od prethodnog, što je plus kod rabljenog, kod benzinaca osjetljivi su elektromotorni ventili za podešavanje ler-gasa i elektroničke bobine, a štedljivi turbodizelaš 1.5 dCi, do ožujka 2007, imao je problema s visokotlačnom pompom Valeo

Test: Mitsubishi Space Star 1.2 Invite Plus, prostran, poletan i štedl

Najkomforniji model A-segmenta nije ljepotan, i to mu je jedina mana, s 80 KS ima vrlo dobre performanse (180 km/h, 11,6 s), a troši 5 do 6 litara. Uz bogatu opremu i, za svoju klasu, bogat infotainment cijena od 83.900 kn nije pretjerana

Test: Citroën C3 Aircross PureTech 110 Feel, i 'mali' turbobenzinac ko

'Pogođena' umanjenica 'Europskog automobila 2017. godine', s 3-cilindrašem od 110 KS i 205 Nm fino povuče (10,2 s, 185 km/h) i troši sedam litara. U već pristojno opremljenom srednjem paketu Feel dobra je alternativa dizelašima

Test: Škoda Fabia 1.0 TSI Monte Carlo, šminkersko izdanje koje lako mo

Osvježeno izdanje češke gradske uspješnice, dostupno je samo u benzinskoj izvedbi. Opravdano, jer je maleni 'turbak' od 95 KS odlično odrađuje posao (10,8 s, 184 km/h) i pritom ne troši puno, oduševljava zanimljivim detaljima, a cijena je fer...

Test: Jeep Renegade 1.0 GSE T3 Longitude, uvjerljiv i s tri cilindra.

Sumnjičavost je nestala nakon prve testne vožnje, 'downsizing' turbobenzinac sa 120 KS nudi respektabilne performanse (185 km/h, 11,2 s) uz potrošnju od 7 do 8 litara. Uz sve što pruža, cijena od 159.930 kn je fer

Test: Mazda2 G90 Takumi, filigranski odlikaš B-segmenta, borac protiv

4-cilindarski atmosferski benzinac s direktnim ubrizgavanjem i 'zdravih' 90 KS iz 1496 ccm žustar je (9,7 s, 188 km/h) i troši 6 litara. Uz 'napucanu' opremu japanska nas je marka razmazila ugođajem vožnje...

Test: Citroën Berlingo BlueHDi 100 BVM Feel M, najbolja 'kutija' na tr

Prostran, vrlo funkcionalan i 'skockan' kompaktni Minivan, s 'izbrušenim' turbodizelašem od 102 KS, korektnim temperamentom (12,3 s, 171 km/h) i potrošnjom nešto većom od pet litara, pruža poželjnu sinergiju poslovnog i obiteljskog...

Rabljeni: Toyota RAV4 (2006. - 2012.), pouzdanost nije glavni adut

Pionir SUV modela treće generacije nastavio je uspjeh prethodnika, dizelaši 2.2 D-4D su imali više problema od benzinca 2.0, koji je rjeđi na tržištu. Vlasnici se najviše žale na potrošnju ulja dizelaša i otkazivanje viskozne spojke