Test rabljenog

Rabljeni: Volkswagen Polo A04 (2002. - 2005.), tehnološki isti, a bolj

Najčvršća izvedba u B-segmentu jamči dobro stanje održavanih primjeraka starijih i od 15 godina, dizelaš s direktnim ubrizgavanjem iz 1896 ccm razvija tek 64 KS te prelazi i više od 500.000 km. Poznate su mane selen blokovi prednjeg ovjesa i mjerač protoka zraka, a u početku i mjenjač

Rabljeni: Honda Accord 2.2 i-CDTi Sport (2003. - 2007.), bolji od Pass

Jedna od najpouzdanijih limuzina na tržištu stvara probleme jedino ako je forsirana ili loše održavana, rijetka je 'zvjerka' u ponudi rabljenih i nije jeftina, ali se u pravilu isplati. Dizelaš 2.2/140 KS među najboljima je u klasi, benzinac 2.0/155 KS još bolji...

Test rabljenoga: BMW 320d xDrive, bavarsko savršenstvo sada je konačno

Izvedbe 318d i 320d su najčešći izbor, a mi otkrivamo na snažnijoj koje su sve mane i prednosti svima omiljene 'trojke'...

Test rabljenog: Audi A3 (Typ 8P; 2003. - 2012.), vrline Golfa i poneka

Kvalitetnom i solidnom izvedbom kompakt iz Ingolstadta je u samom vrhu klase. Benzince 1.6 muči termostat, a dizelaše 1.9 TDI mjerač protoka zraka i zamašnjak, ako se vozi neravnim cestama, ugroženi su gumeni oslonci prednjeg ovjesa. Ostalo je 5

Rabljeni: Renault Clio (2005. - 2012.), vrline u masivnosti, problemi

Model treće generacije ima solidniju limariju od prethodnog, što je plus kod rabljenog, kod benzinaca osjetljivi su elektromotorni ventili za podešavanje ler-gasa i elektroničke bobine, a štedljivi turbodizelaš 1.5 dCi, do ožujka 2007, imao je problema s visokotlačnom pompom Valeo

Rabljeni: Toyota RAV4 (2006. - 2012.), pouzdanost nije glavni adut

Pionir SUV modela treće generacije nastavio je uspjeh prethodnika, dizelaši 2.2 D-4D su imali više problema od benzinca 2.0, koji je rjeđi na tržištu. Vlasnici se najviše žale na potrošnju ulja dizelaša i otkazivanje viskozne spojke

Test rabljenog: Opel Corsa D (2006. - 2014.), solidna i poželjna 'rodi

Prethodna serija njemačkog aduta niže klase čvrsta je i izdržljiva, ali tek prosječno ocijenjena u statistikama pouzdanosti uglednog TÜV-a, mehanika bolje 'kotira' od elektronike, a najisplativiji je 'pogođeni', dugovječni benzinac 1.4 s 90 KS, koji dobro vuče, a troši 6 - 7 litara

Rabljeni: Audi A3 (Typ 8L: 1996. - 2003.), nimalo bolji od Golfa IV

Vrlo čvrst i izdržljiv, a najpreporučljiviji nisu, u osnovi izvrsni, dizelaši 1.9 TDI, jer su uglavnom s previše kilometara i izraubani, najisplativiji je osnovni benzinac 1.6, 'neuništiv' premda nije štedljiv

Rabljeni: Opel Insignia (2008. - 2017.), statistika pouzdanosti je ne

Po TÜV-u dijeli 104. do 107. mjesto među 134 modela stara 3-4 godine. U D-segmentu najbolji su C-klasa (11.), A4 je (21.) i Octavia (22.), lošiji je jedino Mondeo (124.)

Rabljeni: Alfa Romeo 159 (2005. - 2011.), manje špirita, više solidnos

Masivna izvedba, srodna s Vectrinom, pogoršava performanse, ali pokazuje izdržljivost, probleme najčešće stvaraju zamašnjak podijeljene mase, brizgaljke i elektronički sklopovi

Rabljeni: Audi A4 B8 (2008. - 2015.), neočekivano znatno pouzdaniji od

Izvedba prije 'downsizinga', uz masu veću od 1,5 tona, potvrđuje solidnost izvedbe i svih važnih sklopova, osim brizgaljki u početnim serijama dizelaša 2.0 TDI i prednjih kuglastih zglobova. Limarija je 'pet plus'

Rabljeni: Renault Megane (2008. - 2012.), treće je serija riješila man

Pokazao se kvalitetnim i pouzdanim, premda je po statistikama pouzdanosti TÜV-a i agencije Dekra plasiran ispod prosjeka. No to je i pitanje metodologije

Rabljeni: Volkswagen Passat B7 (2010. - 2015.), solidnošću demantira s

Serija nije bila nova, nego temeljito dorađena B6, čvrste izvedbe prije 'downsizinga', a dodatni je adut 1.6 TDI, koji se ugrađuje u 'sto modela', pouzdan i vrlo izdržljiv, ako se održava barem prosječno

Rabljeni: Volkswagen Passat B5.5 (2000. - 2005.), isplativ bez obzira

Popularna dizelska limuzina po koncepciji Audija A4 (B5) vrlo je solidna i izdržljiva, s iznimkom prednjih kuglastih zglobova, a najisplativije su osnovne 8-ventilske verzije, benzinska 1.6 i turbodizelska 1.9 TDI

Rabljeni: Renault Megane Grandtour (2003. - 2008.), nakon 2006. dizela

Prvi je u klasi osvojio pet Euro-NCAP zvjezdica te mu je mehanika bolja od elektrike, a uz dizelsko ubrizgavanje i benzinske bobine, najviše je nevolja stvarala kartica za paljenje

Rabljeni: Ford Fiesta 1.4 (2002. - 2008.), najsolidniji mališan svoga

Njemački aduta B-segmenta pete generacije ima izvrsnu limariju i mehaniku te uz redovito održavanje rijetko stvara probleme, a cijene su OK

Rabljeni: Nissan Micra 3. generacije (2002. - 2010.), solidna, ali je

Jedan od najčvršćih modela B-segmenta, zbog problema s faznim lancem i visokotlačnom pumpom, nije ponovio uspjeh prethodnika, ali je u dobrom stanju isplativ izbor

Rabljeni: Renault Scenic II (2003. - 2009.), dobio solidnost, izgubio

Francuski monovolumen kompaktne klase dobio je čvršću i kvalitetniju strukturu, izvedenu iz Meganea II, mehanika je bolja od elektronike, ali treba izbjegavati prve serije 1.5 dCi

Rabljeni: Fiat Grande Punto (2005. - 2009.), s njemačkim genima, bolji

Zbog mehanike koju dijeli s Corsom, solidne izrade i povoljnog održavanja, većina vlasnika je zadovoljna, a najosjetljiviji su spojka, pumpa rashladne tekućine i ispušni lonac

Rabljeni: Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM Sportiva QV (2015. - 34.500 km

Sportski užitak s malenom konjicom i uz pouzdanost na razini Volkswagena, ako ne i bolja. Za 112.000 kn svakako isplativ izbor